sâmbătă, 11 iulie 2015

Canalul GACKT – discuția 102 a revistei-blog 7.07 (10 iulie 2015)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr. 54/55

”Zâmbind blând… ”♪♫ (Versuri din ”Love Letter”)

Beep…
Da…
Alo…….

Oh…tu ești, ce este???

Eh?
”De ce ești încă viu? Nu este ciudat?”
…spui…

Ce încerci să spui,
Sunându-mă așa deodată??

Eh?
”La petrecerea de ziua de naștere de ieri
Ai deschis sticle de tequila ca un nebun, nu?
…spui…


Doar la petrecerea de seara trecută
Am deschis cu ușurință 200 de sticle de tequila, nu?
Sincer, la sfârșit nici măcar nu am putut număra.
Doar eu am băut 150 de pahare…

Eh?
”De ce, după asta, încă ești viu?”
…întrebi…

Hey tu! Nu îi subestima pe cei din Okinawa!!!
Când vine vorba de alcool
Cei din Okinawa nu vor pierde niciodată!!!


Oricum, hey tu,
Ai sunat doar ca să spui asta?

Eh?
”Ai spus că ești extrem de ocupat până la ziua ta de naștere
Așa că ai spus că mă suni în următoarea zi”
...spui...

Uh...
Serios??
Iertare iertare...

Eh?
”Deci, chiar ai fost ocupat?
Ce naiba ai făcut săptămâna aceasta???”
...spui...

Hey tu,
Chiar vrei să auzi totul despre această săptămână de la început?
Este o poveste foarte lungă dar,
Este în regulă pentru tine?

Ei, mie îmi convine oricum.
De data asta îți voi oferi un rezumat special
Despre ce s-a întâmplat în această săptămână întunecată, presupun...
De data aceasta este ceva special, da?
Sau mai degrabă să spun,
O să fie foarte lung, da?



Când am sosit în Japonia era deja noapte, așa că
M-am dus acasă
Și apoi m-am îndreptat spre Chiba
Pentru că era de filmat pentru reclama AQUOS.



Pentru că filmarea de data aceasta necesită un cal,
După ce am terminat cu make-up-ul
M-am gândit să mă îndrept spre grajduri pentru a mă încălzi
Înainte de a începe filmarea...

Calul chiar a fost fericit.

Eh?
”Nu este calul periculos?”
...întrebi...

Periculos.
Dacă te prostești, chiar este periculos.
Riști să mori.


Ei, dacă vorbești despre ce este periculos,
Este o vietate ce fuge la o viteză mare,
Și este diferită de o bicicletă sau o mașină
Care nu poate fi întoarsă dacă maneta se rupe,
Chiar dacă voiam să o iau la dreapta
Sunt momente când merge spre stânga.
Sunt și momente când devine brusc violent.
Sunt și momente când poți cădea la pământ de pe cal.
Sunt și momente când poți fi călcat în picioare după ce cazi.



Dacă, ești călcat de un cal
Fără nici o îndoială, va fi o moarte instantă.
Dacă ai fi călcat de o vietate ce cântărește aproape o tonă
Cu siguranță vei muri.

Chiar și așa,
Dacă nu este o șa atașată oricum,
Dacă aș cădea, m-aș răni.


Totuși, are o expresie drăguță.
Fiecare dintre ei au personalități destul de diferite.
Să aibă o expresie atât de drăguță, asta este atât de intens!!!
...Sunt și astfel de incidente.

Ei, la fel este și cu femeile.
Ahahaha.

Eh?
”Sunt și eu intens??”
...întrebi...

Hm...așa și așa presupun.
Dacă te compari cu intensitatea acelui cal
Probabil că nu e nimic așa grozav.
Ahahaha.


Dar să exersezi și să repeți antrenamentul
Cu acei cai,
Să-i disciplinezi, apoi să te pui în șa
Și să continui până ai controlul,
Trebuie să lucrezi până la sfârșit cu fiecare.

De aceea,
Să călărești este amuzant.




Să galopezi de-a lungul țărmului pe un cal, chiar este un sentiment frumos.
Pentru că e ceva ce rareori poți face.

În timpul intervalelor dintre filmare
Asta e ceea ce am simțit în timp ce verificam scenariul,
Și în timp ce lucram la noua melodie.


Sunt multe feluri de a te folosi de timpul în care aștepți.
Mai degrabă,
Doar în timpul în care aștepți poți face o altă muncă de a ta.

Din nou, am fost chemat să mă întorc la filmare în curând.
Asta s-a repetat de câteva ori într-o zi.






După ce am terminat cu filmarea alături de cai,
M-am întors în Tokyo, tot pentru o altă filmare.

Până ce am terminat filmările pentru ziua respectivă,
Era deja noapte.

A fost o filmare destul de lungă.
Dar, dacă nu ar fi filmat ceea ce trebuia
Nu aș fi reușit.





În următoarea zi am început iar de dimineață.
Am început să fac dublări pentru un joc.

Eh?
”Ce este o dublare?”
...întrebi...

Este o înregistrare a vocii ce se folosește pentru dublare.
Este o muncă care oferă voce anime-urilor și jocurilor.
În cazul meu, este mai recent îndreptat spre jocuri.



De data aceasta,
Am fost rugat să îi dau voce
Lui Velsklud din Dragon Nest din nou așa că
De aceea are loc această sesiune de înregistrare.

Eh?
”Faci dublarea singur?”
...întrebi...

Asta este o întrebare destul de șireată.
Sunt momente când o faci singur,
Dar sunt și momente când toată distribuția o face împreună.

De data aceasta, sunt doar eu care face înregistrarea.
A mea este cea mai devreme înregistrare așa că
Fac înregistrarea fără vocea altcuiva
Și trebuie să o fac
În timp ce îmi imaginez că vorbesc cu altcineva.



Ei bine,
Înregistrarea vocii este domeniul meu preferat așa că
Nu contează de circumstanțe,
Mă amuz singur.

Asta ar putea fi slujba mea preferată.
Pentru că pot transmite șarmul vocii mele cel mai bine.

Ceea ce îmi place cel mai mult
Este o slujbă care oferă viață diferitelor personaje.

Pentru că, fără o voce,
Este doar o imagine.

Eh?
”Durează mult timp?”
...întrebi...

Nu, în cazul meu este destul de rapid.
Aproape că nu este nevoie de o re-înregistrare.



Uneori,
Aș spune, poate că este mai bine dacă însuflețesc puțin...sau,
Poate că aici ar trebui să fiu mai emoțional pentru a avea mai mult echilibru...sau,
În mijlocul înregistrării compar ceea ce avem până atunci
Și mă gândesc, așa cum mă așteptam aceasta este probabil mai bine...și fac o sugestie.
Sunt momente când caut să mă îmbunătățesc.

În timpul acestor momente,
Pentru că ei trebuie să facă re-înregistrarea pe secții,
Când vine vorba de muncă este obositor dar,
Cum vreau să las ceva bun chiar și pentru puțin
Nu mă deranjează să dureze mult deloc.



Ei bine, chiar dacă fac asta
Presupun că tot voi termina destul de repede.

După ce s-a terminat înregistrarea,
S-a făcut o filmare cu comentarii.

Eh?
”Nu doar vocea ta?”
...întrebi...

În cazul meu,
Pentru cu deseori colaborez în promovare
Este ceva normal pentru mine să filmez și un clip.




Deci, după ce s-a terminat filmarea
M-am îndreptat spre salon.
Pentru că trebuie să-mi fac părul, dar nu am ajuns acolo.

Eh?
”L-ai făcut blond?”
...întrebi...

L-am făcut înapoi negru, dar am avut părul blond.
În sfârșit a mai crescut.
Recent am muncit din greu
Și ținteam să arăt ca un tip căruia îi se potrivește părul negru.


Ei bine,
În anumite perioade de timp,
Au fost momente în care indiferent de ce făceam arăta ciudat.
În sfârșit a crescut puțin și arată cumva mai decent...

Și bretonul meu a crescut în cele din urmă.

Așadar, după tunsoarea mea,
M-am îndreptat spre un alt loc de filmare.
În aceea zi a fost difuzarea specială
De 3 ore NicoLive.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!