marți, 14 iulie 2015

Eneru blog - 24 - 27 octombrie 2007

24 octombrie 2007

Eneru își face bagajul…


Ciudățenia acestui conac s-a demodat…
Îmi fac bagajul să mă întorc în orașul meu natal.
…um…dar cred că am puțin prea mult bagaj…
…e prea mult bagaj pentru Eneru, așa că el nu se va întoarce acasă…

25 octombrie 2007

Pentru a câștiga afecțiunea Lordului meu…


Acesta este un scaun din Vest pe care Lordul meu l-a pus în dulapul lui.
Am auzit că acum mult timp, un servitor a câștigat afecțiunea Lordului său
Păstrând locul cald pentru el cât timp el a fost plecat.
Așa că am să-i urmez exemplul, și am să păstrez scaunul cald pentru Lordul meu cât timp e el plecat.

...doar că acest scaun e cam mare și o să fie puțin greu...(– ω–;)

26 octombrie 2007

Pensonul de scris a Lordului meu…


Lordul meu știe cum să scrie cu îndemânare și are propriul său penson, doar pentru el.
Aceasta este unealta de caligrafie a Lordului meu.
Acest penson este folosit mult când scrie contracte pentru a fi folosite în lumea umană…
Dar nu este pensonul care a fost folosit pe contractul pentru care am venit eu în acest conac.
Dacă nu greșesc, acel contract a fost semnat cu un penson din iad…

…dar atunci sunt…(––;;

27 octombrie 2007

Instrumentul sacru al Lordului meu....


Aceasta este comoara sacră care este folosită de Lordul meu pe scena sacră!
Această comoară sacră este un instrument ce transformă puterea misterioasă a Lordului meu
În sunet și apoi o emite.
Sunt multe persoane care sunt fascinate de acest sunet....

...de fapt, și eu sunt unul dintre aceste persoane...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!