joi, 9 iulie 2015

Eneru blog - 14 - 17 septembrie 2007

14 septembrie 2007

Un cadou de la mine


Ei bine, acesta este cadoul de la mine pe care l-ați tot așteptat, cum să câștigați
”Sticlele goale de ”Egoiste” a Lordului meu (semnate)”!!!
Din păcate, putem alege doar 2 nume din toate persoanele care citesc (și care participă) ()>
Dar l-am convins pe Lordul meu să scrie numele câștigătorilor pe sticle!!
Dar din moment ce Lordul meu este atât de ocupat,
Aveți doar o zi pentru a vă înscrie (;–ω–)…scuzele mele.

Dar vă rog să așteptați și să continuați să mă urmăriți pentru că voi încerca
Să-l conving pe Lordul meu să mai dea astfel de oportunități pentru cadouri
În viitor! (*ŸŸ)/

15 septembrie 2007

Masa de biliard!


Unul dintre punctele forte a Lordului meu este ”biliardul”. (scris ”biriyado” – ajută interesele nopții furioase)!
M-am gândit că ar trebui să exersez mult ca să nu pierd, dar...
Când l-am întrebat pe Lordul meu despre asta,
Mi-a spus că ar trebui să-mi finisez accuratețea.
Pentru a putea să-mi pedepsesc dușmani.
...Asta este profund.

16 septembrie 2007

Nouă...


Aceasta este colecția de ”tacuri” (scris ”kyuu” – nouă)!
M-am gândit că ar trebui să exersez mult ca să nu pierd, dar...
Când l-am întrebat pe Lordul meu despre asta,
Mi-a spus că ar trebui să-mi finisez accuratețea.
Pentru a putea să-mi pedepsesc dușmani.
(prea ocupat să mai scrie ceva nou)

17 septembrie 2007

Sfeșnic...


...această lumină este pusă într-un colț al casei ca talisman împotriva spiritelor rele...
Chiar dacă este aici, nici o zi nu trece să nu văd umbra cuiva sau să aud zgomote de tot felul!
Este un dușman prin jur, sau este o ayakashi? (fantomă ce apare pe mare în timpul unui naufragiu)
Este ceva invizibil în acest conac (––;;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!