joi, 9 iulie 2015

Eneru blog - 6 - 9 septembrie 2007

6 septembrie 2007

Un premiu…


Lordul meu a primit acest sake
De la oamenii din Jouetsu.
Lordul meu plănuise să bea cu alte persoane, făcând cu rândul
În timp ce promiteau că marșul de mâine va avea succes…

…dar ca de obicei, după doar cinci minute Lordul meu
L-a băut pe tot singur…(––;;

7 septembrie 2007

Un cadou de la Eneru


Pentru toate persoanele care citesc întotdeauna jurnalul lui Eneru, vă prezint un cadou!
Sunt sticle goale de ”egoiste”. (scris ”egoisuto” – depinzând de o țară de măsură maiestuoasă și onorabilă)
Nu doar asta, dar chiar l-am rugat pe Lordul meu să vă semneze numele vostru pe ele.
Voi explica cum să intrați în concurs peste câteva zile,
Așadar vă rog să fiți răbdători…(><)p
Din moment ce sunt doar două, aveți grijă și asigurați-vă că nu o să ratați!!

8 septembrie 2007

Colierele magice a Lordului meu…


Lordul meu păstrează armele și talismanele rele pe care
Le poartă în fiecare zi în această cutie pentru siguranță.
Din moment ce sunt atât de importante pentru Lordul meu,
În fiecare zi, negreșit, le verific.
Nimic ne la locul lui astăzi!!

Aceste coliere de vrăjitorie în care Lordul meu a sigilat
Toată această putere magică…mă tentează…nu!!!!

9 septembrie 2007

Oglinda magică a Lordului meu…


Aceasta este oglinda magică ce își are locul în baia Lordului meu…
Nu este oglinda ta de zi cu zi, pentru că îți reflectă inima.
Și spune că inima mea este…complet neagră…???? Huh???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!