luni, 13 iulie 2015

Eneru blog - 8 - 11 octombrie 2007

8 octombrie 2007

În ultimul timp chiar mă atrage


Dacă vreau să devin un bărbat puternic asemeni Lordului meu,
Trebuie să mă antrenez zilnic...
Astăzi lovesc în acest sac!
Ei!...pishi!
Yaa!...pashi!
Too!...guki...

(ei/yaa/too – Eneru țipă
pishi/pashi – sunete de lovitură în sac
guki – un sunet ca atunci când te lovești la cap)

9 octombrie 2007

Grămada de rufe de spălat...


Este greu să fii într-un coș de rufe...
În fiecare zi nu fac nimic decât să antrenez, așa că toate rufele se adună...
O să fiu nevoit să cer ajutorul Lordului meu”

Este și greu să fii eu...

10 octombrie 2007

Arma personală a Lordului meu...


Aceasta este arma Lordului meu.
Lordul meu știe să folosească bine o armă și astfel,
Odată ce își găsește ținta, nu mai scapă niciodată.
Este aproape ca și cum este posedat de zei,
Este un trăgător atât de precis!
...cel care a cumpărat arma pentru a-i o vinde Lordului meu
Trebuie să fi trecut prin multe...

11 octombrie 2007

Ingrediente insuficiente


Pentru a-și păstra sănătatea și corpul frumos,
Lordul meu bea suc de toate felurile de legume!
Ei atunci, să începem...

...dar oh nu!!
...nu avem destule ingrediente!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!