joi, 9 iulie 2015

Eneru blog - 22 - 25 septembrie 2007

22 septembrie 2007

Sfera misterioasă...


În cel mai îndepărtat loc al conacului, am găsit această sferă misterioasă!
Ce este asta? Este secretul metodelor Lordului meu?
Îți va lua energia din corp~
Este...cumva din întâmplare un instrument folosit pentru a captura intrușii~?
Dar cine~~( o > ω < o)

23 septembrie 2007

Tamosan


Aceasta este prada care tocmai a ajuns în posesia Lordului meu!
”Centura Tamosan” se numește...(scris ”TAMOsan sutorafu” – semnul de naștere al lui TAMO a oțelului învins)
Pentru a obține asta, trebuie să provoci multe persoane, așadar
Nu sunt prea multe persoane care să aibă una.
Cred că este o insignă de onoare în afacerea Lordului meu.

Cine altcineva ar putea câștiga în afară de Lordul meu!

24 septembrie 2007

Spălând mult iubitul cal al Lordului meu...


Acum îi fac baie mult iubitului cal al Lordului meu.
Este docil pentru că doarme acum, dar dacă se trezește, lucrurile vor deveni urâte.
Mârâie puternic și vibrează îngrozitor...
...Să terminăm asta repede atunci...(>_<)

25 septembrie 2007

După baia mult iubitului cal...


...ACHOO! După baie, mult iubitul cal al Lordului meu s-a trezit, și a început să fie violent,
Iar atunci m-a împroșcat cu apă din capul lui...
(Probabil că se referă că și-a scuturat coama de apă pe Eneru)
Sunt bucuros că s-a terminat îmbăierea...
...brrrr..este atât de frig~la naiba~(TwT)

 (Poza este puțin neclară, dar cred că Eneru este lângă un fel de șemineu pentru a se usca.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!