luni, 20 iulie 2015

Gackt blog - 20 iulie 2015

Povestea inutilă a lui GACKT (discuția 103 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

”Chiar dacă verși lacrimi, speriat de singurătate... ♪♫” (Versuri din ”Ever”)

Beep…
Alo…

Alo??

Oh, tu ești.
Recepția este cam proastă la mine.

Eh?
”Recepția ta este proastă, deci unde ești acum”?
…întrebi…

Acum, mă mișc cu o viteză mare.
Mă apropii de un aeroport.
Am să aterizez în curând.


Eh?
”Iar ești peste hotare?”
…întrebi…

Nu, e invers.
Mă întorc în Japonia acum.
Este un salt dar,
Am mers în Hong Kong pentru muncă.


Eh?
”După ce s-a terminat ziua ta de naștere
Te-ai întors peste hotare?”
…întrebi…

Cam prin preajma zilei mele de naștere, programul meu
Pentru Japonia și cel de peste hotare s-au suprapus.
Dacă nu îmi pot aranja programul bine,
E ceva normal ca să apară excursii de o zi.

De data asta am reușit să fac o escală peste noapte, așadar
A fost destul de bine.
Astfel, am reușit să termin munca și mă îndrept spre aeroport.

Pentru că în seara aceasta iau cina în Hakone.
Mă întreb dacă am să ajung la timp.

Eh?
”Sunt gelos că iei cina în Hakone…”
…spui…

Hey, ascultă la mine,
Asta nu este pentru relaxare.
Ar fi bine dacă aș putea să mă relaxez în Hakone dar,
După asta,
Trebuie să mă întorc în Tokyo din nou pentru muncă.


Mai mult,
Acum, ploaia este ceva mai puternică din cauza taifunului, nu?
Am auzit că locul respectiv este în munți, așa că mă întreb dacă pot ajunge acolo…

Ei bine, dacă nu încerc să merg acolo, nu voi ști.
Am auzit că un număr de rute,
Au fost închise…
Chiar dacă insist, nu pot face nimic în legătură cu asta, așadar,
În orice caz, trebuie doar să încerc să ajung acolo…
Ahahahaha.

Eh?
”Întotdeauna procedezi în această manieră??”
…întrebi…

Ei, vezi tu,
Dacă ai începe să îți bați capul cu tot felul de lucruri înainte de a face o mișcare
Nu ajungi nicăieri, nu?
Atât timp cât faci o mișcare, indiferent de cât de mică, un răspuns tot va apărea.
Primind acel răspuns,
Și dându-ți seama cum să te descurci cu situația existentă
Este cu siguranță mai important.



Să ai un plan rezistent,
Și să te gândești la prea multe înainte de a face vreo mișcare,
Sunt complet diferite una de cealaltă.

Cu alte cuvinte, planul este ce este important.
Dar, știi,
De cele mai multe ori, probabil te gândești la aia și la cealaltă
Fără vreun progres și fără a face rost de răspunsuri, nu?
În viața ta de zi cu zi, în viața ta profesională,
În viața ta personală.

Asta este exact ceea ce este.
Gândindu-te la asta prea mult, în mintea ta,
Vei înainta în viață fără a face vreun progres.

Eu îi spun
”ne-grozav”
Înțelegi?

Înainte de a te gândi la asta și la aia, cu alte cuvinte, doar dă-i bătaie.
Dacă faci asta,
Vei mări viteza în a putea fi ghidat spre rezultate față de alții.
Mai mult decât orice, acesta este primul pas.

Oricum
Acest aeroport este chiar mare.
Dacă mă plimb pe aici la o viteză normală,
Fără a face nimic în acest aeroport,
Pot petrece ușor aici o oră.

Este grozav de mare.
Poate că este mare din cauză că este un aeroport din centru.
Dacă Okinawa devine un aeroport central la această scară,
Ne-am putea probabil promova și activa economia.


De exemplu,
Acum, dacă mărim Zona Economică Specială din Okinawa (SEZ),
Taxele care vor fi strânse din toată zona
Vor fi și ele favorabile.
Okinawa este plină de diverse probleme.
Totuși, rămâne faptul că nu sunt rezolvate.

Guvernul distribuie sume mari ca subvenții anual.
Acesta fiind cazul, prin această zonă specială
Se pot colecta din afaceri
Și făcând acest lucru, se poate schimba economia din Okinawa.
Problema muncii,
Chiar și problema angajării ar putea probabil fi rezolvate.

Ei, cu interesele existente,
Oamenii care se țin de concesii
Probabil că vor protesta violent împotriva acestui lucru.

Dacă ești deranjat de asemenea lucruri,
Nu se va schimba nimic.
Mi-ar plăcea să avem asemenea reforme.

Eh?
”Te-ai întors în Okinawa recent?”
…întrebi…

Nu m-am întors.
Deși ar trebui să mă întorc și să curăț mormintele.
Sincronizarea nu se potrivește deloc.
Cred că am să mă întorc cu staff-ul prin toamnă.
Dacă aș avea cam 5 zile,
Cred că aș putea termina curățenia fără incidente.

Eh?
”Deși e vorba doar de a curăța mormintele,
Chiar îți ia mai multe zile??”
…întrebi…

Asta…da.
Pentru că este incredibil de mare.
Nu sunt doar mormintele,
Ci și ”altarele zeilor” (kamiya)
Trebuie curățate.


Și acel loc este îndepărtat…
Să ajung acolo durează ceva timp.
Dacă nu am câteva zile, nu voi reuși să termin.

Desigur,
Este atât de mare că este imposibil să o faci de unul singur.
În mod normal,
Chem vreo 10, până la 20 de membrii din staff și prieteni
Și începem cu un semnal.
Dacă fac asta, putem termina în cam 4-5 ore.

Ei bine, este dificil.
Devine un mare eveniment pentru mine.

Eh?
”Oricum, este cald în Hong Kong, nu?”
…întrebi…

Hey tu, treci de la un subiect la altul prea mult?

Da,
Răspunsul la această întrebare este complicat.
Ziua este cald,
Când vine vorba de a ieși în oraș.
Când intri în clădiri, e ca o cameră rece folosită de un idiot,
E prea frig.
Dacă stai într-o asemenea clădire friguroasă,
Cu siguranță ai să-ți vătămezi corpul.


Deși cred că oricine poate înțelege asta ușor.
Este o răceală nenaturală.
Pentru că este un frig de necrezut
Nu vreau să intru sau să stau prea mult
Sau hoteluri sau mall-uri.

Sunt momente când merg afară cu mâneci scurte dar,
Razele UV sunt atât de puternice că deseori ies cu mâneci lungi.

În clădirile din Hong Kong,
Mă îmbrac ca și cum ar fi toamna în Japonia.
Atât de frig este.


Sunt multe persoane care se plimbă cu mâneci scurte dar,
Asta cu siguranță este rău pentru corpul tău.
Printre ei,
Sunt mulți care spun că este cald dar,
Dacă este după mine, să spun, sunt doar prea grași.
Dacă ar mai slăbi puțin ar fi bine.


Eh?
”Călătorești peste tot cu mașina?”
…întrebi…

Sunt momente când merg cu mașina dar,
De cele mai multe ori ajungem mai repede dacă mergeam.
Traficul este teribil.

Pentru că atunci când te urci în mașină,
De cele mai multe ori, nu îți poți da seama când ajungi la destinația ta.
Oricum prefer să mă plimb așa că,
Deseori merg pe jos.



Doar asta,
Orașul Hong Kong nu este făcut pentru plimbat.
În primul rând, străzile sunt foarte murdare.
Pot ierta prezența meselor de oameni dar,
Chiar mă întreb de ce sunt străzile murdare.
Nu avem ce face pentru că sunt multe clădiri vechi dar,
Mă întreb la
Picăturile de apă ce cad în capul meu
De la unitățile din afară, prinse neglijent de pereți.



Eh?
”În Hong Kong este sărăcie?”
…întrebi…

Hm…
În general nu pot spune că nu este cazul.
Ieri, am fumat o țigară afară.
Sunt multe coșuri cu acele scrumuiere deasupra, nu?

Fumam alături de un astfel de coș.
Și chiar înaintea mea, era aglomerat cu persoane care treceau.
Hong Kong chiar are coșuri într-o asemenea locație în oraș.
Așadar, oricum, am observat ceva, că,
Indiferent de cât de repede mergeau,
Chiar și persoanele care fumau în timp ce se grăbeau,
Cu siguranță, pe cât mai mult posibil, își aruncau țigările în coș.



Am fost sincer surprins de asta.
Am crezut că majoritatea persoanelor din Hong Kong nu erau conștiente
Și ar arunca gunoiul prin oraș.

Chiar dacă ar trebui să fie considerat ca fiind ceva normal,
Sunt multe persoane care fac asta.
Desigur,
Străzile încă sunt pline de chiștocuri de țigară.
Și asta, sincer, mi-a subminat impresia mea asupra orașului,
Și asta este absolut rău în termeni de igienă.

Dar,
Cu asta se pare că multe persoane sunt conștiente,
Și asta m-a făcut fericit.


În Japonia veche,
Fie că erau sau nu scrumuiere pe străzi,
Majoritatea persoanelor aruncau gunoiul oriunde voiau.

În oraș,
Se obișnuia să fie plin de chiștocuri de țigară.
Pe când începusem și eu să fumez,
Era ceva normal să mă gândesc că era în ordine
Să îți arunci țigările oriunde voiai pe stradă.

Pe atunci era foarte îngrozitor.
Gândindu-mă la asta acum
Este ciudat să spun că
Toată lumea credea că era corect.
Dar, asta era considerat ceva normal.
Era o acțiune foarte banală.


Cei care fumează acum în Japonia,
Nu știu ce fel de mentalitate au dar
Chiar și puțin,
Dacă ar putea deveni ca cei din Hong Kong,
Ar putea fi bine.

Ei bine, motivul pentru care aruncarea țigărilor au scăzut
Este că dacă faci asta în Hong Kong,
Vei fi amendat.
Este destul de exagerat.

Totuși,
În Japonia veche, aceeași lege s-a aplicat.
Dacă mă întrebați pe mine dacă toată lumea chiar s-ar opri din a arunca gunoiul,
Cred că încă sunt în dubii…


Japonia veche era destul de severă.
Ei bine, în acești 20 de ani, este din cauză că
Am crescut.

În cele din urmă, și asta este educație, presupun…
Pentru că legea restricționează anumite lucruri
Nu este vorba că deja ne gândim că nu ar trebui să facem acele lucruri,
Ci că ei trebuie să ne învețe prin educație.
De ce este nevoie de asta,
De ce nu putem face aceste lucruri…

Simplu, cu afirmările lor încrezătoare că nu este permis,
Chiar dacă mintea ta o înțelege,
Sunt probabil multe momente când acțiunile tale nu se potrivesc, presupun.

Sper că instituțiile educaționale
Vor lucra mai mult și pe astfel de lucruri.



Eh?
”Lucrezi și toată noaptea??”
…întrebi…

Cu siguranță mă duc la cină în seara asta.
După ce cina se termină,
Mă duc la o reuniune cu prietenii mei din Hong Kong pentru prima dată după ceva timp.



Eh?
”Ai mulți prieteni din Hong Kong?”
…întrebi…

Destul de mulți.
Relații în industria entertainment-ului din Kong Kong, proprietate.
Sunt chiar și câțiva prieteni cu relații financiare.

De data asta, m-am întâlnit cu prietenii mei cu relații financiare pentru prima dată după ceva timp,
Am vorbit despre diverse lucruri, cam vreo 2 ore.
Din cauză că peisajul de la acest hotel a fost frumos,
Am privit peisajul în timp ce beam pentru ceva timp.
În cele din urmă, am fost complet înfrânt…




Eh?
”Prin ”înfrânt”, vrei să spui că te-ai amețit atât de tare că ai adormit?”
…întrebi…

Nu,
În cazul meu, când sunt cu persoane în care am încredere,
Pot dormi liniștit.

Așadar, când mă trezesc
Este timpul să plecăm.
Ei, este ceva normal.


Ah, este timpul să debarchez…
Ei, trebuie să închid în curând.

TAKUMI  a adormit chiar lângă mine.
Tipul acesta este un geniu când vine vorba de a adormi.

Ei, ne mai vedem.
Să fii cuminte, da.

Am să te contactez din nou.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!