marți, 14 iulie 2015

Eneru blog - 28 - 31 octombrie 2007

28 octombrie 2007

Melodia Lordului meu...


Această compunere a fost scrisă cu sentimentele Lordului meu...
Această melodie este plină de cuvintele prețioase ale Lordului meu.
Oare, sentimentele Lordului meu ajung...la toată lumea??

29 octombrie 2007

Comoara sacră electrică (scris ”ereikuteryuushiku” – o imagine monocromă a unui lapis lazuli (ce seamănă cu un clopoțel) ce face o mișcare-surpriză)


Aceasta este o comoară sacră din iad ce prinde brusc viață atunci când
Lordul meu o atinge pe deasupra cu degetele.
Presupun că toată lumea care ascultă acest sunet sacru din iad se transformă în piatră instant.
Puțin înfricoșător.
Fie vorba între noi, am încercat să o ating, dar se pare că reacționează doar la atingerea Lordului meu.
Am descoperit asta recent, dar toată lumea din acest conac folosește magie.
Poate că eu...
Poate că eu...nu am fost mereu câine...
Mă întreb dacă ar trebui să-l întreb...pe Lordul meu...??

30 octombrie 2007

A ieși de unul singur (nu știu dacă este tradus corect)


Acesta este un microfon (scris ”maiku” – drac ce moare în chinuri) care este legat de acest conac.
Când îl folosești, dintr-un anumit motiv se numește ”deichijie” (o imagine a cuiva ieșind).
Să-l încerc???
Yo! Yo! Vă simțiți bine? Mo! Mo! Îmi este foame!
Yo! Yo! Dați-mi de mâncare.....
Mulțumesc!!!

31 octombrie 2007

Studio-ul acestui conac (scris ”sutashio” – sugând lacrimile sărate)


Aceasta este o cameră secretă din interiorul conacului.
Nu ar trebui să fiu aici, dar
Încalc regulile......
Hey, lucrul acesta iese în afară...să-l apăsăm...
”wiiiiiiiiin...wiiiiiiiiiin...”

....cred că această cameră plutește în aer!
Ajutați-mă.............!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!