marți, 14 iulie 2015

Eneru blog - 20 - 23 octombrie 2007

20 octombrie 2007

Versace (scris ”Barusaachi” – praf de lapis lazui banana ce urmează sângele)


Asta e ceea ce poartă Lordul meu imediat ce iese din baie...
Se numește ”Versace”...
Presupun că a fost adusă din Vest, dar pare să fie de o calitate bună.
Lordul meu poate fi văzut purtând mereu asta în conac.
....este moale și pufos și bine (=ω´ =)

21 octombrie 2007

DVD-ul preferat al Lordului meu…


Acestea sunt DVD-urile pe care Lordul meu le ia în ultimul timp…
Se numește ”4400”. Este de peste hotare, și este vorba despre abilități psihice.
Abilitățile psihice din acest serial sunt grozave, dar cred că fenomenele ciudate
Ce au loc în acest conac sunt și mai bune…

22 octombrie 2007

Forțându-mi norocul


Aceasta este una din multele căciulile din conacul Lordului meu, dar asta este extrem de ciudată.
Deține spiritul unei persoane cu puterea uimitoare a acestui conac.
Din moment ce această căciulă prinde viață când o pui pe cap, Lordul meu nu a mai purtat-o de ceva ani.
De ce nu poți fi o căciulă normală? (TT)

23 octombrie 2007

Lordul meu este un colecționar


Aici este locul unde Lordul meu îți pune toate ”brichetele” pentru siguranță.
În trecut, Lordul meu a folosit multe ”brichete”.
Presupun că ai putea spune că asta este colecția sa!
Dar în ultimul timp nu prea le-a mai folosit,
Așa că le strânge pe aceste rafturi pentru a le ține în siguranță în conac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!