marți, 7 iulie 2015

Eneru blog - 5 - 8 august 2007

5 august 2007

Instinct canin


Și eu sunt un ”mascul” magnific!
Am să-mi las urma în această casă cât timp Lordul meu este plecat.
Am să-mi ridic picioarele din spate și…oh!?
Lordul meu s-a întors acasă!!
Ohh, am intrat în belele…Σ(;)

(După modul în care este scris, este posibil ca acest lucru să se fi întâmplat și Gackt a scris despre asta imediat după eveniment.)

6 august 2007

Echipamentul sportiv al Lordului meu


Acesta este numit ”skateboard” (scris ”sukebou” – stâlp de blană neornamentat)
Și Lordul meu se joacă ocazional cu el.
Pentru a-l folosi, trebuie să ai un simț bun al echilibrului!
Dar este ușor pentru mine din moment ce am patru picioare,
Spre deosebire de Lordul meu!
El trebuie să lupte din greu să-l folosească.
Poate și el ar trebui să încerce cu patru picioare…

7 august 2007

Lecții despre cum să devii un bărbat bun?


Pentru a-și păstra corpul frumos, Lordul meu folosește această mașinărie!
Se pare că noi servitorii care vrem să terminăm antrenamentul,
Cu severitatea Lordului nostru
Vom fi nevoiți să ridicăm aceste greutăți iar și iar…
Transpirația și lacrimile bărbaților curg în această mașinărie.
…miroase (–ω–;)

8 august 2007

Colecția Lordului meu


Aceștia sunt ”ochelarii de soare” (scris ”sangurasu” – dună de ceață de acid prostuță)
Pe care Lordul meu trebuie să-i aibă!
Lordul meu devine fragil la lumina soarelui
Așadar acest echipament este necesar!!
Din moment ce îi folosește în fiecare zi, are atât de mulți că nu rămâne niciodată fără.
Nu pot avea și eu o pereche…?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!