joi, 9 iulie 2015

Eneru blog - 10 - 13 septembrie 2007

10 septembrie 2007

Sursa puterilor magice


Continuă să strălucească cu o lumină misterioasă…
Aceasta este piatra magică ce decorează coridorul conacului.
Am să vă spun ceva…de fapt aceasta este sursa puterii magice a Lordului meu în acest conac!!!

11 septembrie 2007

Broșurile cu instrucțiuni asupra strategiilor Lordului meu


Aceasta este broșura de instrucțiuni pe care Lordul meu o preferă în ultimul timp, ”Soutenkouro”.
Presupun că Lordul meu studiază tacticile de bătălie cu astea…
Sunt ușor de înțeles pentru că au explicații ilustrate…
Chiar și așa, sunt atât de multe că nu pare că am să le termin pe toate.

12 septembrie 2007

Otravă…


Aceasta este planta otrăvitoare, favorita Lordului meu în ultimul timp, numită ”poison”…
Dacă încerci să o mănânci, îți crește temperatura, vei izbucni în flăcări și probabil vei muri.
Chiar și așa, Lordul meu o mănâncă în fiecare zi cu legumele sale.
Chiar este un tip ciudat!!!

Pun pariu că dacă voi încerca să o miros, o să-mi cadă nasul…

13 septembrie 2007

Instrumente misterioase…??


Lordul meu folosește acest echipament pentru ceva.
Nu știu pentru ce sunt folosite, dar sunt 9 în total…
Știindu-l pe Lordul meu, probabil că sunt folosite pentru a ataca degetele oamenilor…
Mă întreb ce o face cu ele mai exact…

Lordul meu este o enigmă…încă sunt multe lucruri despre el pe care nu le înțeleg (`・ω´)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!