miercuri, 8 iulie 2015

Eneru blog - 29 august - 1 septembrie 2007

29 august 2007

Magnum... (joc de cuvinte: ma gu na mu – Un drac necugetat care va rămâne nenumit)


Am găsit această sticlă mare de alcool aici în conac!!
Dar nu era în pivnița cu vinuri! Se pare că nu a fost pusă la loc cum trebuie.
De ziua Lordului meu, el va goli
O grămadă din astea...

30 august 2007

Un masaj la umeri...


Astăzi i-am făcut un masaj la umeri lui Belle-sama!
Umerii lui Belle-sama au devenit cam țepeni în ultimul timp.
Probabil din cauză că Belle-sama are multe lucruri de care are grijă...

*Cu următoarea postare, se va începe raportul special ”Niigata Kenshin Kousai” lung de o săptămână!

31 august 2007

Acest loc este sacru...


Înainte de marș, Lordul meu s-a dus la Rinsenji să se roage.
Sunt sigur că s-a rugat ca marșul de mâine să fie un succes...
Lordul meu a spus că vizitând Jouetsu și-a amintit de multe lucruri.
Probabil pentru că își vizita și părinții...

Mami, ești bine?...Mi-ar plăcea și mie să mă întorc acasă uneori. (o> ω <o)
(Rinsenji este un templu în Niigata care a fost construit de către bunicul lui Uesugi Kenshin. Este des asociat cu Kenshin.)

1 septembrie 2007

Mareibou (sufletul decedat al unui drac), calul mult iubit


Acesta este calul mult iubit al Lordului meu, Mareibou!
Este un cal atât de pur, că poate merge 1000 de ri într-o zi!
Va fi alături de Lordul meu pe câmpul de luptă chiar și când viața i-ar putea fi amenințată.

...dar nu ascultă niciodată ceea ce îi spun, desigur...
E o figură... (><;)

(ri – veche măsură feudală...1 ri = 2,44 mile)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!