vineri, 10 iulie 2015

Gackt blog - 10 iulie 2015

MR. YOUR FRIEND (discuția 102 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Cumva...
În 2015,
Pe 4 iulie,
Am supraviețuit
Petrecerii zilei de naștere din iad.




Aceste câteva zile,
Pentru că nu am putut dormi deloc,
Am crezut că dacă mă prăbușeam
În timpul acestei petreceri cu tequila din iad
Ar putea fi ultima...dar
Se pare că asta se va repeta și la anul.




Unul, după altul,
Sunt sincer fericit că am putut
Adăuga un alt an fără vreun incident anul acesta.

Comunitatea de afaceri, industria de entertainment, indiferent de ocupație,
Pentru mulți din asociații mei de afaceri,
Pentru mulți din prietenii mei apropiați care au venit fuga pentru mine,
Aș vrea să le mulțumesc cu sinceritate.

Și tuturor LOVERS
Care încă îl sărbătoresc pe GACKT,
Aș vrea să le transmit recunoștința și iubirea mea din adâncul inimii mele.

Nu sunt bun la cuvinte, dar...
Sincer,
Sincer,
Vă mulțumesc.




Unul, după altul,
Din cauză că este această perioadă,
Multe lucruri mi-au trecut brusc prin minte.

Viața,
Nu este despre a face tot timpul bine.
Dacă ar fi să fac o comparație, viața este asemeni surfului.

Sunt persoane care au urcușuri și coborâșuri în viața lor dar,
Nu cred că viața se scufundă.
Esențial,
E și în surf, ești tot timpul pe valuri
Pregătit să înfrunți valul ce vine,
Și provocarea este să găsești un val mare.
În timp ce cauți asta, înfrunți valurile mici.



Ce tehnici sunt folosite de
Surferii care pot înfrunta valurile mari?

Acești tipi
Nu așteaptă răbdători pe țărm să vină următorul val.
În schimb, astfel de persoane
Chiar dacă reușesc să găsească un val mare,
Vor fi înghițiți de acel val, și acela va fi sfârșitul.

Mai înainte de toate, este să ieși în mare.
Asta, referitor la viață, ar însemna să începi să te miști.
Înainte de a te gândi la asta și aia,
Mai întâi trebuie să te miști și să încerci să intri în mare,
Și să te provoci pe tine însuți fără a-ți fi frică de eșec.

Apoi,
După o perioadă, vei realiza.
Când privești de pe țărm,
Deși surferii care plutesc pe mare
Par că sunt grozavi,
De fapt, mare parte din ei nu sunt așa de grozavi.


Doar asta, dacă sunt persoane ce plutesc în jur,
Sunt chiar și mai multe persoane ce înoată.
Doar dacă ai făcut o mișcare, nu i-ai fi văzut.

Și odată ce ai început să înoți,
Este, pe scurt, obositor.
La început, înoți și înoți, dar nu poți înainta.

Sunt multe persoane care renunță aici.
Și asta, este viața.

Odată ce treci de asta,
Înainte de a realiza
Ai devenit bun la înot.

Apoi, când încerci să stai în picioare pe placa ta
Cazi atât de ușor în mare că pare o glumă.

Și asta, este viața.

Când alte persoane o fac, pare atât de ușor dar,
Când încerci tu, realizezi că nu te poți descurca deloc.



Dar chiar și așa, fără a renunța,
Este un scop în a-ți micșora mândria
Și să întrebi cum să devii mai bun la asta.
Prin observare și imitare, cu alte cuvinte prin a copia pe cineva, este de asemenea un alt punct.

Nu contează ce drum folosești.
Linia de sfârșit este
”Să nu renunți niciodată”.
Să fi încredințat...
Cu alte cuvinte, să fi devotat și să continui.

Când privești în urmă la asta,
Vei începe să observi diferențele din valuri.
Vei începe să poți vedea fisurile din valuri.

Și asta, este viața.

De fapt, majoritatea oamenilor nu realizează
Că în orice
Poți găsi fluxuri similare
Unde există diferențe de câteva minute.

Mai degrabă,
Când devii conștient de acest punct,
Din accidentele banale, devii conștient de lucrurile pe care le poți folosi
Ca să te protejezi.

Apoi, iar, trebuie să fii pregătit.
Sunt persoane care cred că se pricep la înfruntat valurile,
Ignoră pur și simplu pe celelalte,
În mod egoist înfruntă valurile în cerc,
Și nu progreseazî niciodată.

Și asta, este viața.



Locurile, momentele, prieteniile importante,
Dacă poți lăsa loc de oportunități pe care să le împarți,
Dacă poți vedea golurile dintre aceste puncte,
Numărul de oameni pe care îi poți numi prieteni va crește în mod natural.

Și,
Când devii cineva care își poate mări cercul de prieteni,
Vei putea în mod natural să le spui străinilor care înoată dându-și toată viața.
”Rezistă!”
”Nu renunța!”
”Vei fi bine!”

Și asta, este viața.

Nu este despre cine este deasupra și cine este dedesubt.
Ce este important ești tu care poți să le spui celorlalți.

Și apoi, iar, trebuie să fii pregătit.
Deși puterea din corpul tău nu va crește după ce înfrunți valurile ani și ani,
Și tu înfrunți valurile.



Pentru a putea obține echilibru,
Trebuie să ajungi în punctul
Unde, fără a folosi putere în exces, poți sta în picioare în mod natural.

Pentru a ajunge așa de departe,
”Continuă să înaintezi”
”Nu renunța”
Aceste lucruri de bază sunt cerințele minime
Pe care trebuie să le înțelegi instictiv, fără a spune ceva.
Și, fi conștient că rezultatele lucrurilor mărunte, iar și iar,
Înseamnă să poți deveni tu în acel moment al timpului.

De aici
Fie că poți provoca un val și mai mare sau nu,
Depinde de tine.

Și asta, este exact ce înseamnă viața.


Și,
Toate lucrurile din jurul tău,
Toți oameni care te înconjoară,
Toți prietenii care sunt implicați cu tine,
Să le poți oferi un mare mulțumesc,
Și asta, este ”viața”.

Cea mai mică unitate pentru un om nu este unu.
Deși, într-adevăr, atunci când te naști
Și probabil când mori vei fi singur.

Însă, pentru ca oamenii să supraviețuiască
Trebuie să creeze o viață unde cel puțin doi sau mai mulți oameni sunt legați împreună.

Deși nu întotdeauna va fi cazul ”mai mulți, mai bine”,
Chiar dacă ai prea mulți, nu este o problemă.

Mai degrabă,
Mai mult decât numărul, pentru acele multe persoane,
Cât de mult îți exprimi recunoștința față de ele,
Pentru mine, este cel mai important lucru.


GACKT, 42 de ani.
Până să realizez, deja am această vârstă.

În timp ce atung mormântul unui prieten decedat,
Îi spun că
Și anul acesta, am fost ajutat de multe persoane și s-a muncit din greu.

Până să realizez,
Deja au trecut 17 ani...

Au trecut într-o clipită.
Dar, în loc să privesc în urmă și să oftez,
Nu las în urmă ceva mai măreț?

Încă o fac.
Ceva și mai măreț.
Priviți-mă.

Ei bine atunci,
Am să vin iar în vizită.

Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este ”Mr. YOUR FRIEND”.

În ultimul timp, zâmbetele vin natural din partea mea,
Fratele meu.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!