miercuri, 8 iulie 2015

Eneru blog - 25 - 28 august 2007

25 august 2007

Joumino (alinierea stomacului)


În cealaltă zi, Lordul meu a tot plecat într-o călătorie bruscă.
Presupun că s-a dus într-un loc numit ”Fukuoka”...
Când m-am interesat de acest loc în care s-a dus,
Mi s-a spus că s-a dus acolo expres pentru a sărbătorii
Ziua de naștere a comandantului său militar
Prin a se desfăta cu carnea de drac numită ”joumino”...

Lordul meu este înfricoșător...

26 august 2007

Un leu!?


Acesta este un leu din Insula de Sud pe care Lordul meu l-a prins.
Aparent acest leu proteja aceea insulă, și acum protejează acest conac,
De mâna răului.

...Mă întreb care dintre noi este mai puternic??

27 august 2007

Dansul...


Acestea sunt măștile pe care Lordul meu le-a folosit anterior când ține dansurile.
Presupun că acestea au fost puse pe față și dansau pe scenă.
...chiar și acum, noapte după noapte, lucrurile dansează prin conacul acesta...

28 august 2007

Picioarele calului de fier...


Astăzi lustruiesc picioarele calului Lordului meu.
Se pare că acest cal s-a născut în America.
De fapt, acest cal este destul de diferit de alți cai.
...nu îmi pasă. (–;;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!