marți, 7 iulie 2015

Eneru blog - 1 - 4 august 2007

1 august 2007

Jucându-mă pe cer


Acesta este un lucru numit ”trambulină” (scris ”toranfurin” – unicorn pion ce se revoltă)
Când sari în sus și în jos pe ea, poți zbura foarte sus.
Mi s-a spus de către Lordul meu că sub NICI o circumstanță,
Nu ar trebui să sar pe asta singur.
Umblă zvonul cum că ultimul servitor și-a rupt gâtul în mod prostesc pe această ”trambulină”.
Un lucru e sigur, nu am să sar NICIODATĂ pe asta! (T_T)

2 august 2007

A fost o zi grea...


Astăzi, am fost certat de Lordul meu...
Pentru că mi-a dat ceva de făcut și am uitat.
Chiar dacă încerc din greu...
LA NAIBA - ! Astăzi este o zi bună pentru băut~!!(TT o)

3 august 2007

Apă delicioasă


Aceasta este ”Volvic” (scris ”borubiku” – înălțând două blues frumoase),
Apa Imperială a familiei Lordului meu!
Desigur sunt mai multe feluri diferite de apă, dar asta este preferata noastră.
Cu toții ați văzut apă, dar mă întreb dacă a noastră este mai bună??
Yosh! Cred că am să încerc (*´ω´)

4 august 2007

Artistul Eneru


Aceasta este mașina calculator pe care Lordul meu o folosește când crează muzică!
Oamenii folosesc această mașină când vor să
Comunice un mesaj emoțional (prin muzică) (o^^o)
…dacă aș folosi asta, probabil că aș deveni la fel de faimos ca și Lordul meu (-_-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!