luni, 13 iulie 2015

Eneru blog - 16 - 19 octombrie 2007

16 octombrie 2007

Lordul meu a ieșit în soarele arzător...


Lordul meu și-a adus toți servitorii cu el la acest lac.
A spus că o să facă ceva numit ”pescuit” sau ceva de genul.
Este o nesăbuință din partea Lordului meu să stea astfel în soare (din cauza pielii lui),
Dar cred că faptul că și-a văzut prea iubitul cal iar a avut acest efect asupra lui...
Se pare că astăzi este o zi destul de specială...

17 octombrie 2007

Pescuind pentru pești


Aici este Lordul meu pescuind în lac!
El folosește două undițe în același timp pentru a prinde pește unul câte unul!!
Cum era de așteptat, a durat doar câteva minute ca să prindă toți acești pești.
Oamenii din barcă au spus că dacă cineva se pricepe la pescuit pentru oameni,
Se pricepe să pescuiască și pentru pești.
Și o să fiu flatat pentru ceva ce fac bine??

18 octombrie 2007

Roadele muncii noastre...


Mâncăm cu toții peștele pe care l-am prins în lac!
Oamenii din barcă l-au făcut tempura!
Toată lumea a pescuit atât de mult, că era o grămadă de pește!
Toată lumea a înfulecat!

...cât despre mine, eu îl păstrez pe al meu...

19 octombrie 2007

Baseball cu Lordul meu...


Aici este Lordul meu cu bățul lui verde.
După cină, a jucat un joc ce se numește ”baseball” cu toți servitorii săi pentru exercițiu.
Eventual, cineva a dat mingea într-un tufiș.
Toți servitorii au căutat-o ca nebunii, dar într-o clipită, Lordul meu a găsit-o.
A găsit-o mai repede și decât nasul meu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!