miercuri, 8 iulie 2015

Eneru blog - 21 - 24 august 2007

21 august 2007

Basketball


Am descoperit asta pe când făceam curat în casă.
Oare ce o fi această minge??
Are o grămadă de linii peste tot.
Este o altă jucărie de a Lordului meu...?

22 august 2007

Gundam...


În timp ce rearanjam rafturile Lordului meu, am găsit astea...!
Este prea iubitul ”Gundam” a Lordului meu!
Lordul meu îmi spunea cum că vrea să fie ca acești băieți.
...imposibil. El nu poate opera acele mașini mari......

23 august 2007

O traistă


Lordul meu își pune lucrurile valoroase aici.
Întotdeauna o ascunde și o poartă după el.
Ce pune acolo...?
...Am să mă uit data viitoare.

24 august 2007

Dând foc??


Lordul meu mi-a arătat acest lucru uimitor.
Se pare că deși strămoșii pe care i-am invitat acum ceva timp
Au venit înapoi pe pământ printr-un loc numit ”Kyoto”...
Lordul meu are puterea demonică a unui nensha...
Asta înseamnă că Lordul meu poate arde într-un morman?!!
Ar fi mai bine să am grijă și să fiu atent ca să nu ard și eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!