luni, 13 iulie 2015

Eneru blog - 12 - 15 octombrie 2007

12 octombrie 2007

Cină în stilul Lordului meu...


În seara aceasta cina Lordului meu a fost ”motsunabe”. (supă fierbinte de unde toată lumea mănâncă din același vas)
Am mers să mâncăm la un mic restaurant faimos și intim,
Dar Lordului meu îi place teribil de mult să iuțească mâncarea,
Așa că a aruncat o grămadă de ardei iute în vas!!
Asta înseamnă să mânânci în stilul Lordului...

...din fericire, mie mi-a dat unul separat...

13 octombrie 2007

Reuniți...


Acesta este ”Mareibou”, calul care a participat la Kenshin Kousai (Festivalul Kenshin)!!
Am fugit pe furiș astăzi pentru a ne întâlni cu Mareibou.
A trecut mult timp de când ne-am văzut, dar e la fel ca de obicei,
Răspunzând cu loialitate atunci când este chemat.

...dar ca de obicei, nu mă ascultă când strig eu...

14 octombrie 2007

Bătrânul...


E doar un cap ce atârnă pe perete, dar persoana asta încă  este vie.
Mai știți ce? Trăiește de sute de ani și îl cunoaște pe Lordul meu de atâta timp.
Bătrâne, ce fel de persoană era Lordul meu acum mult timp?
Σ (––;)
Pfff, bine atunci...ignoră-mă.

15 octombrie 2007

Prietenul lui Mareibou...


Când am mers să vedem prea iubitul cal Mareibou, acest individ a venit să ne întâlnească!!
Este o oaie care își petrece timpul cu Mareibou.
Burta sa nu crește mai mare, dar tot ce face este să mănânce iarbă.

...nimic, doar să mănânce iarbă...
Mă întreb dacă chiar a venit să ne vadă, sau doar să mănânce iarbă??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!