joi, 9 iulie 2015

Eneru blog - 26 - 29 septembrie 2007

26 septembrie 2007

”Hummer” (scris ”hamaa” – drac sub-suprem), motocicleta de folosit în casă...


Este cam greu de văzut cu căpușorul meu în drum, dar acesta este ”Hummer”,
Unul dintre vehiculele Lordului meu.
Lordul meu urăște lumina soarelui, așa că nu conduce pe afară.
Asta folosește când vrea să facă o plimbare prin conacul acesta mare.

...o să îi se dezumfle roțile...

27 septembrie 2007

Sabia Lordului meu...


Aceasta este sabia Lordului meu...
Lordul meu mi-a spus să nu o ating niciodată.
Presupun că dacă îi atingi sabia, îți va lua tot spiritul...

...dacă ar cădea într-un cutremur, și Lordul meu nu ar fi prin preajmă să o ridice, cine ar...?

28 septembrie 2007

Stiloul Iadului


Acest stilou de aici este pentru a fi folosit atunci când Lordul meu face înțelegeri cu Iadul.
Chiar cum este în suportul lui, încărcându-și puterea misterioasă.

...Lordul meu m-a rugat să i-l aduc...
...dar nu-l pot scoate...

29 septembrie 2007

Un comarad...!!


Acesta este tovarășul meu, soldatul!
Inițial ținea alcoolul, adus de peste ocean din îndepărtatul vest,
Dar Lordul meu și-a folosit puterile misterioase pentru a-i insufla un suflet....

...Dar nu știu ce limbă vorbește.
Poate ceva ca bon...bonjo~ur...sau merci...
Dar, este un băiat bun!!...da!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!