joi, 9 iulie 2015

Eneru blog - 18 - 21 septembrie 2007

18 septembrie 2007

Într-o misiune secretă?!/Ultima scufundare!


Acesta este locul unde Lordul meu pune toate documentele importante pentru el
Pentru a fi păstrate în siguranță!!
Nu poate veni nimeni aici decât Lordul meu, dar Belle-sama mi-a spus să vin aici
Să iau un document confidențial.
...Serios, dacă Lordul meu mă găsește aici, mă va tortura cu groaznicul ”aparat de șpagat”...
...vine cineva!! Este Lordul meu!!

Fwee~ sunt atât de deștept, m-am ascuns în timp ce el a trecut pe lângă mine.
Dokidoki… (ω ≦)

19 septembrie 2007

O cascadă în viitorul apropiat?


Aceasta este cascada care o avem acasă, aici în conac!
Dar apa nu cade doar de sus, vine din toate părțile
Și în acea secundă realizezi că ai dat nas în nas cu tortura apei!
Viteza este crucială în orice, presupun…
…presimt că această constatare nu înseamnă ceea ce cred eu că înseamnă,
Și nu vreau să am de-a face cu asta.

20 septembrie 2007

Masa ying-yang


În dormitorul Lordului meu este această masă, care prezintă arta unei țări numită ”Taoism”. (scris ”tooimyou” – luminos de departe)
Așa cum era de așteptat, Lordul meu este deștept să studieze căile țării străine!!
Acesta trebuie să fie secretul puterii Lordului meu…
…dar e cam înfricoșător aici, așa că hai să plecăm repede…

21 septembrie 2007

Arme


Acestea sunt ”armele” pe care Lordul meu le-a colecționat!
Acum câteva zile mi-a spus că are cam 100 de arme,
Dar tot spune că nu este de ajuns și că are nevoie de mai multe.
În fiecare zi, noi servitorii trebuie să exersăm, și ocazional mai mergem pe munte!
De fapt, acum plec de pe câmpul de luptă! (*`´)/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!