miercuri, 8 iulie 2015

Eneru blog - 13 - 16 august 2007

13 august 2007

Mănușa de kendo


Această mănușă este folosită în scop propriu de Lordul meu...!!
Când Lordul meu este echipat cu asta, viteza pumnilor săi
Crește de 3 ori...!!
Din cauza asta, noi servitorii ne temem de această mănușă...

14 august 2007

Puțină odihnă...


Astăzi am luat ceaiul cu Belle-sama după mult timp.
Belle-sama a servit de partea Lordului meu de foarte mult timp,
Încă de dinainte de a sosi eu aici.
Așadar a avut multe povești să-mi spună despre el...
Se pare că Lordul meu obișnuia să fie și mai ÎNFRICOȘĂTOR decât este acum...

15 august 2007

Obon!!


Festivalul Obon a început...
Am făcut și planuri să ieșim și să ne întâlnim strămoșii!!
Acești castraveți sunt caii pe care vom merge să ne întâlnim strămoșii.
Cu siguranță vom merge să-i vedem.

16 august 2007

Strămoși??


...de ce vorbește Lordul meu de unul singur în mijlocul nopții...
Chiar dacă nu este nimeni acolo, atât cât știu eu....
Poate că Lordul meu vorbește cu strămoșii
Care s-au întors să ne viziteze??

...D~~~a, simt privirea cuiva în spatele meu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!