luni, 13 iulie 2015

Eneru blog - 30 septembrie - 3 octombrie 2007

30 septembrie 2007

Cutia poștală...


Aceasta este cutia poștală a conacului...
Mereu sosesc scrisori de la persoanele numite ”Dears” (scris ”deaju” – întâlnește copacii)
Dar astăzi Lordul meu așteaptă un pachet important,
Așa că mi-a spus să aștept aici să-l primesc.

...dar stau aici de zece ore de acum!...
Lordul meu...!! Ești sigur că ar trebui să sosească astăzi!?

1 octombrie 2007

Instrumentul pentru a ține departe spiritele malefice...


Acesta este unul din instrumentele Lordului meu pentru alungat spiritele malefice,
Numit ”Katorisenkou”. (”katorisenkou” este cuvântul pentru ceva împotriva țânțarilor – nu sunt sigură dacă e vorba de a arde bețe, sau pur și simplu de o soluție împotriva țânțarilor – dar a scris cu alți kanji care s-ar citi ”bătălia luminii pentru a scăpa de țânțari)
Amplifică puterile misterioase a Lordului meu și le eliberează în atmosferă.
Și un fum uimitor apare pentru a ține departe spiritele malefice...
Este un instrument de magie neagră cu puteri de speriat!!

...acum ceva timp am văzut unul asemănător la supermarket....

2 octombrie 2007

Ceva ce ține ritmul timpului/Un lucru ce mănâncă timpul


Aparent acesta este ceasul ce ține urma duratei de viață a Lordului meu.
Trăiește de mai mult de 400 de ani...mă întreb dacă nisipul a curs tot timpul acesta.
Dacă te uiți la el, vei vedea că este pe la jumătate.
Asta înseamnă că va mai trăi încă 400 de ani...?

...Nu știu, dacă voi putea să fiu în slujba lui atât de mult timp.

3 octombrie 2007

O placă ce alunecă pe zăpadă...


Aceasta este placa pe care Lordul meu adoră să o folosească să alunece pe zăpadă...
Orice poate merge pe această placă pe dealurile acoperite de zăpadă
Și să alunece și să sară cu o energie grozavă...
Lordul meu adoră să alunece pe zăpadă, și în fiecare iarnă
O ia și merge în singurătate pe munte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!