marți, 7 iulie 2015

Eneru blog - 9 - 12 august 2007

9 august 2007

Celebrarea zilei de naștere a Lordului meu!!


Astăzi, această poză făcută la petrecerea zilei de naștere a Lordului meu a sosit!
Eu a trebuit să fac ceva aici în casă
(Așa că Eneru nu a putut participa, petrecerea s-a ținut în S.U.A.),
Dar am auzit de la ceilalți servitori că a fost destul de grandioasă…
Dar mă întreb, de ce este un picior care apare misterios
De sub masă astfel…! (=o ω o=;)
KYA ------!!!!!
Nanmandabu nanmandabu…((;;)
(”nanmandabu” este felul japonez de a spune ”namu amida butsu”, care este un descântec budist ce presupune că alungă răul și impuritățile și readuce puritatea unei persoane sau situații.)

10 august 2007

Strategie


Aceasta se numește ”șah” (scris ”chiesu” – momeală de sânge pentru supt)
Și este unul dintre lucrurile din programul Lordului.
Lordul meu spune constant că poate vedea viața umană în acest joc.
Apoi se pregătește pentru următoarea bătălie prin a inspecta strategia.
Mă întreb dacă asta înseamnă că putem lupta cu toții cu sufletul împăcat?
…probabil…poate…

11 august 2007

Un bărbat dur…


Acest individ este întotdeauna lovit de către Lordul meu.
Și servitorii săi.
Chiar și așa, el stă nemișcat. E un tip destul de uimitor…
Încă nu i-am dat un nume.

12 august 2007

Casca


Din moment ce Lordul meu era îngrijorat de siguranța servitorilor săi
La antrenamente în ultimul timp,
Am pregătit astfel de caschete.
Lordul meu se antrenează din greu în fiecare zi, așadar
Nu pot să nu mă îngrijorez că și el se va răni…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!