luni, 13 iulie 2015

Eneru blog - 4 - 7 octombrie 2007

4 octombrie 2007

Picioarele autobuzului


Acestea sunt picioarele de rezervă pentru autobuzul pe care Lordul meu îl folosește
Pentru a ajunge la locul său de muncă.
Dar aceste picioare sunt pentru mers prin zăpadă,
Așa că au fost puse în depozit din moment ce acum nu ninge.
Asta e atât de mare, dar nici măcar nu este setul complet...
Pun pariu că le este greu să le transporte când trebuie să le folosească...

5 octombrie 2007

Trandafir...


Acest trandafir a prins rădăcini în casă.
Mulțumită influenței Lordului meu, a continuat să înflorească
Sute de ani, și culoarea sa nu pălește niciodată.
Se pare că așa cum am crezut, puterea misterioasă a
Lordului meu se întinde prin acest conac...

...inclusiv mie...

6 octombrie 2007

O sutră...


Acesta este Hannya Shingyou (o mantră budistă) ce atârnă în acest conac...
Ajută la controlul puterii malefice ce umple acest conac.
Am primit-o de la cineva care era un mare înțelept...
...chiar simt ceva misterios ieșind din ea.

...puuțin înfricoșător...

7 octombrie 2007

Antrenament...


Pentru a servi ca mâna dreaptă a Lordului meu, trebuie
Să-mi antrenez corpul și mintea împreună...!
Mă antrenez zilnic la bara asta de ridicat!!

(...Vreau să am mușchi sexy!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!