marți, 29 ianuarie 2013

Gackt - jocuri - Final Fantasy: Dirge of Cerberus

Final fantasy - Dirge of Cerberus

            ”Final Fantasy VII~Dirge of Cerberus” este un joc de acțiune ce a fost lansat pentru Playstation 2 în Japonia în 26 ianuarie 2006 și în Statele Unite în 15 august 2006. Este o continuare a jocului original ”Final Fantasy VII”, lansat în 1997 și este considerat pe scară largă ca cel mai popular și mai iubit joc din seria Final Fantasy. ”Dirge of Cerberus” este o parte a compilației ‘’Final Fantasy VII’’, care este o serie de continuări și urmări a ”Final Fantasy VII” creată de Square Enix. Acțiunea din ”Dirge of Cerberus” se petrece la 3 ani după versiunea originală ”Final Fantasy VII” și la un an după versiunea animată ”Final Fantasy FFVII~Advent Children”. ”Dirge of Cerberus” urmează povestea lui Vincent Valentine, în explorarea trecutului său în timp ce ocazional se întâlnește cu alte personaje din jocul original ”Final FantasyVII”.
            În ceea ce se numeste ”Proiectul G”, Gackt a colaborat cu designer-ul Tetsuya Nomura și  s-a implicat în mai multe aspecte ale jocului. Gackt a fost rugat să compună coloana sonoră a jocului, și după ce a urmărit mai multe scene din joc, a compus ”Redemption” ca melodie principală. Și piesa ”Longing” este folosită pentru coloana sonoră.
          În plus față de coloana sonoră pentru ”Dirge of Cerberus”, Gackt însuși apare în joc ca personaj. Personajul interpretat, numit Genesis, apare doar în finalul secret al jocului când Rapoartele G s-au încheiat. El apare din explozia unei sfere de apă și ridică trupul lui Weiss (liderul Deepground Soldier). O singură aripă neagră apare deasupra umărului său stâng și zboară împreună cu Weiss. Ar trebui observat că aripa sa seamănă cu cea a lui Sephiroth, care de asemenea are tot o singură aripă, dar pe umărul drept. Există presupuneri că Genesis este de fapt prototipul lui Sephiroth.
            Genesis nu este un personaj animat în același mod ca celelalte personaje. De fapt s-a folosit un nou tip de animație incluzându-l pe Gackt în lumea jocului. El are câteva replici ca Genesis, deși din păcate vocea sa este dublată în versiunea lansată în Statele Unite. Finalul secret sugerează o continuare, iar Genesis va avea cu siguranță un rol mai însemnat în viitoarele jocuri ”Final Fantasy VII”
           Ca parte din colaborarea sa cu Tesuya Nomura, un costum a fost schițat și creat, pe care Genesis îl poartă în joc, și pe care Gackt l-a purtat în turneul său DIABOLOS în 2005. A cântat de asemenea și ”Redemption” în timpul concertelor. A declarat că sunt asemănări între lumile ”DIABOLOS” și ”Dirge of Cerberus”, făcând această colaborare destul de unică. Ca notă, au fost multe speculații în trecut privind folosirea lui Gackt de către Nomura ca model în jocurile Final Fantasy, în special în cazul lui Swuall Leonhart din ”Final Fantasy VIII”. Mulți fani au comentat că Squall e mai mult decât o asemănare trecătoare cu Gackt. Fiecare cu părerea sa...
            Seriile Final Fantasy au mare succes în Statele Unite, și o bază de fani, făcând ca lansarea jocului ”Dirge of Cerberus” să fie probabil primul și cu siguranță cel mai mare pas în piața americană. Reclamele pentru joc în Statele Unite au avut predominant melodia ”Redemption” pe fundal, cu numele lui Gackt apărând în colț. Deși cele câteva replici ale sale au fost dublate de un actor american, a fost o victorie pentru Gackt și fanii săi din Statele Unite când s-a decis să se păstreze melodiile lui Gackt în joc.


Gackt în costumul lui Genesis

Gackt în joc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!