luni, 14 octombrie 2013

Gackt blog - 1 ianuarie 2012

Noul An a început. Un An Nou Fericit.

Tuturor DEARS

Vă doresc un An Nou Fericit, Fericit!!!
2012 a sosit.
Noaptea trecută, împreună cu membrii YFC, staff-ul și prieteni,
Am reușit să facem săritura de sfârșit de an corect.

Brusc, YOU,
Probabil din greșeală,
A spus

”Acum!!! Săăăăăriți!!!”

Cu zece secunde înainte de miezul nopții,
Și aproape că am eșuat cu toții.

”Capcanele vin de obicei de la cei apropiați”

Să transformăm asta într-un proverb de advertisment pentru 2012.
După asta, am făcut o poză comemorativă.

Aici e o poză normală!!!

Pentru a comemora succesul săriturii de sfârșit de an!!!

Și stilul ”rokudenasu blues” *

Rokudenasu Blues a Noului An

A fost ca un fel de deschidere pentru noul an.
La sfârșit, deși am făcut multe poze anul trecut,
Majoritatea doar dorm în calculatorul meu,
Fără a fi făcute publice.

Presupun că poate fi interesant
Să le postez, puțin câte puțin, în timp ce privesc înapoi
La 2011 de acum încolo.

Le voi folosi în a doua jumătate a raportului meu european,
Poze și rapoarte.

Va mai dura ceva timp să termin asta.
Dacă aștept, cine știe când voi putea să postez pe blog.

Viața mea privată este de fapt
Făcută din zile în care ne prostim.
Posibil să fie persoane surprinse de acest lucru,
Dar trăiesc gândindu-mă că așa vreau să fie.

Ei, ideea este de a cânta și dansa.

”Viața este cât de mulți poți cânta și dansa!!!”

Fie că ești bărbat sau femeie,
Vreau să continui să râzi.
Așa că voi încerca să nu îmi pun fața aspră
Și să vorbesc despre lucruri serioase.

Desigur, sunt multe momente ce cer
Să se vorbească despre seriozitate,
Așa că în acele momente voi fi mai serios decât oricine.
Dar vreau ca să râdeți ca de obicei.

Unele persoane cred că sunt un bărbat încăpățânat...
Dar dacă râzi, chiar și dușmani îți vor deveni prieteni.
Așa funcționează.

Când aranjam pozele, am găsit-o pe aceasta

Când KAZUYA mi-a urat ”La mulți ani” în 2011

KAZUYA mi-a urat la mulți ani personal.
Asta este o poză de atunci.

Sunt fericit.
Părul meu era încă foarte scurt atunci.
Dar din moment ce îl tai chiar și mai scurt decât atunci,
A fost o problemă pe jumătate rezolvată
Să crească în timpul turneului european.

Ei, îmi place părul scurt,
Deci, cu cât îmi spui mai mult să-l las lung,
Cu atât mai mult aș vrea să-l tund.
Ahahahahaha.

De fiecare dată când vocile din jurul meu îmi spun să-l las lung,
Iau foarfecele și-l tai.

E un reflex total condiționat.

Asta e o poză furată
De dinainte de ședința foto din Canada de anul trecut.
Am făcut-o brusc când eram complet neatent.

Spune-mi când faci poza!!!

Eiii
E timpul pentru prima sesiune de înregistrare a anului.
Am să o zgudui~~~~~!!!

Dacă înregistrarea merge bine,
Să răspund tuturor pe Twitter în timpul pauzei?!!!!

Acestea fiind spuse,
Încă voi fi incompetent în 2012.
Dar aici sunt întâmpinările de la
Regele Demon GACKT
Shogun-ul nenorociților fără rușine.

Plec să înregistrez.
Toată lumea, petreceți ziua din noul an cu zâmbete grozave
Woohoo!!!

GACKT

P.S. Astăzi este Geinoujin Kakuzuke!!!
Eiiii, cum se va termina?!!!
Reputația lui GACKT e în joc!!!

*Rokudenasu Blues se poate referi la o manga, numită de fapt ”Rokudenashi Blues”, dar dacă nu e asta..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!