duminică, 13 octombrie 2013

Yellow Fried Chickenz Blog - 24 decembrie 2011

Înapoi în Japonia~~~~!!!

Aici e Căpitanul Studenților Juku GACKT, nenorociților! OSU!!!

Crăciun Fericit.
Și așa, pe scurt, tocmai m-am întors în Japonia,
Am avut un atac de epuizare care m-a dărâmat fizic
Și m-am trezit acum ceva timp.
Sunt recunoscător că m-am trezit în viață la 4 dimineața.

Am lucrat toată ziua începând de dimineață,
Dar de la cina de noaptea trecută, am simțit că condiția mea fizică se va înrăutăți,
Și când am ajuns acasă, tremuram îngrozitor
Și părea că am să mor.

Când m-am trezit
”Ahhhh, am supravețuit iar...mulțumesc, mulțumesc...”
Am decis să fiu recunoscător că sunt în viață,
De parcă a fost un cadou de Crăciun de la Dumnezeu.
Abia am scăpat de moarte iar.


În fiecare seară, iau cina cu alte persoane.
În seara aceasta, e cu un producător de film.
De data aceasta, am fost în L.A. pentru un film,
Dar am fost complet învins de epuizare
Și tot timpul cât am fost acolo,
Pentru 4 nopți, nu am dormit și înnebuneam spectaculos.


Mă duc la o întâlnire după asta...încă epuizat.
Ei, deși nu pot dormi, nu e nevoie să mă forțez.
Îmi tot spun că am primit timp extra de la Dumnezeu
Sau Buddha, dar....

....ce naiba e cu 4 zile????

De data asta, mă gândesc să fac scenariul și interpretarea
Și totul pentru ”Secretul lui Yoshitsune” de la început.

Cu Nemuri înainte,
La început, am lăsat pe alți în timpul antrenamentului,
Dar de câns s-a ridicat cortina în Tokyo,
A trebuit să refac totul eu însumi.

Munca s-a dublat.
Deci e mai bine să o fac eu de la început.
E prea neeficient.

Deci, întreaga lună,
Am încercat să termin scenariul pentru piesă.

Când nu am putut dormi în L.A.
Mi-am petrecut tot timpul pentru Yoshitsune.

Nu, nu tot timpul.

Înregistrările YFC înaintează,
Cu ambele verificări la ceea ce s-a înregistrat deja și
Scriind noi melodii în același timp,
Așa că am făcut diverse lucruri.

Imediat ce m-am întors,
Am fost să particip la deschiderea concertului lui SUGIZO.

Se pare că și TAKUMI urma să apară la el,
Așa că am decis doar să merg și să-i văd, cel puțin.

Vreau să spun,
E Crăciunul,
Așa că de ce naiba să-l petrec singur??

Ei, sunt recunoscător să trăiesc o viață lungă ca aceasta,
Și mă duc să mă pregătesc să merg în Sendai.
E timpul.

Restul, să aveți cel mai bun Crăciun.

Crăciun Fericit.
Kurikuri!!!

Cu dragoste de la Căpitanul Studenților Juku GACKT

P.S. Mă gândeam să postez multe poze,
Dar a sosit timpul să mă pregătesc.
Așa că le voi posta pe blogul meu personal cândva.


Cu dragoste din Camera Papucilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!