miercuri, 9 octombrie 2013

Yellow Fried Chickenz Blog - 27 noiembrie 2011

M-am întors în viață!!!

Aici e Căpitanul Studenților Juku GACKT, nenorociților!!!

Oh, și apropo, nenorociți la care țip astăzi sunt eu....

Încă de ieri dimineață,
Am făcut brusc febră și nu am putut nici măcar merge.

Nu am putut amâna emisiunea de la radio,
Așa că staff-ul m-a cărat înăuntru
Și cumva am trecut peste,
Dar am leșinat după ce am ajuns la spital.
Ahahahaha.

Îmi amintesc doar frânturi, dar...
Mi-am pierdut cunoștința după ce febra mea a trecut de 40 de grade.
Deși îmi amintesc mai tot ce s-a întâmplat până la 39,7 grade.

Păi, din moment ce temperatura mea normală e 35 de grade,
Să treacă de 40 de grade, e ridicol, normal.

De data asta, mai mai că am ajuns la sfârșit.
Din moment ce e o tradiție care are loc o dată pe an,
Să mă prăbușesc astfel.

Și totuși, ieri mă întrebam dacă am să mor.
Ahahahaha.
M-am întors în viață.


Am făcut o poză pentru a comemora supraviețuirea.
Părul meu e răvășit, dar mă simt optimist.

În astfel de momente, trebuie să râzi.

Nu am nici o idee cât de multe perfuzii am primit de ieri,
Aparent am avut una tot timpul.


Se pare că sunt doar fluide și antibiotice deocamdată,
Dar am petrecut toată ziua, stând aici cu ea.


Le-am spus că voi părăsi spitalul,
Dar doctorul a spus că absolut nu
Și din moment ce nu am ce face, voi mai sta încă o zi.

Doar că nu mă pot relaxa în spital.
Amintiri de demult revin la viață.
Presupun că e din cauză că am fost mult timp
În spital când eram copil.
Încă am probleme, chiar și atunci când vizitez pe cineva la spital.

Păi, din moment ce cred că asta va fi
Singura mea zi liberă de pe anul acesta,
Am decis să nu fac nimic.
Pentru că mă prăbușesc astfel o dată pe an.
Pentru că e o tradiție.

Poate voi vorbi cu asistentele~~~~
Ahahaha.

Îmi cer iertare că v-am îngrijorat!!!

Căpitanul Studenților Juku GACKT

P.S. Mă întreb câte zile au trecut de când am mai dormit astfel....


*Insulta pe care o spune la începutul tuturor intrărilor în blog, înseamnă literar ”idioți nenorociți”, dar nu este de fapt o insultă, ci o ceartă? Presupun că-și blesteamă propria sa tâmpenie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!