luni, 14 octombrie 2013

Yellow Fried Chickenz Blog - 31 decembrie 2011

În curând e Anul Nou, nenorociților!!!

Aici e Căpitanul Studenților Juku GACKT, nenorociților!!!!

Ei~~~~~prin ”Un An Nou Fericit”
Vreau să spun că încă sunt în studio.
Întrebându-mă când naiba am să ies.


Încă înregistrez melodii!!!

Cred că pentru sfârșitul anului,
Voi mânca nabe cu U:ZO, JON și YOU.

De Ziua Anului Nou, încă vom înregistra restul.
Oricum, trebuie să terminăm repede.

Multe s-au întâmplat anul acesta.
A fost un an care m-a făcut, personal, să mă gândesc la multe.
Dar m-a făcut să simt iar,
Că vreau să dau ce am mai bun în activitățile mele muzicale de acum încolo.

După 11 martie,
Am simțit o recunoștință reînnoită față de multe persoane,
Și față de simplul fapt că sunt viu.

Felul în care sunt, motivul pentru care exist
Și eu de acum.
Am făcut muzică pentru mine timp de un deceniu.
De acum încolo,
Am decis să continui să fac muzică de dragul altora,
Și am să încerc să continui și în următorii 10 ani.

Ei, nu știu cât de mult va mai rezista corpul meu.
Am să o fac atât cât pot.

Mă rog din adâncul inimii ca aceasta să fie
Șansa tuturor de a avea cel mai grozav și minunat an.

Ei atunci, bucurați-vă de ce a mai rămas din an
Cu cele mai bune zâmbete.

Căpitanul Studenților Juku GACKT

P.S. Chiar dacă sunt obosit, când tipi aceștia sunt aici....
Uggghhh, sunt și mai obosit~~~~~!!!!
Ascultați ce vă spuuuun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!