marți, 8 octombrie 2013

Yellow Fried Chickenz Blog - 4 noiembrie 2011

În sfârșit ultimul, nenorociților!!!

Aici e Căpitanul Studenților GACKT, nenorociților~~~~!!! OSSSSU

Mâine, încep ultimele concerte.
S-a terminat repede.
Într-o clipită, și turneul din Japonia va fi gata.

Pentru că trebuie să termin și de înregistrat albumul,
Sper că programul meu încărcat nu va exploda.

Dar cu siguranță e un sentiment de singurătate.
Totuși, astăzi și mâine, am să fac Makuhari Messe
Să explodeze cât de tare pot.

Aici, în ultimul timp,
Au fost multe persoane care se prind de brațele și picioarele mele în timpul festivalului.
Ei, le dau un sandwich de încheieturi, deci e în ordine.
Dar chiar și așa, corpul meu e plin de zgârieturi.
Brațele și picioarele mele sunt lovite.


Serios, în ciuda faptului că spun
Că singurul lucru pe care ar trebui să-l prinzi este echipamentul
Sunt și mulți bărbați reali care au început
Să mă prindă de brațe și picioare.

Nu pot cânta așa, duh!!!
În afară de cei care au fost în primul rând în turneul de anul acesta,
Au fost mulți dintre ei care au leșinat și au fost duși afară.

KiAi-ul vostru și pregătrirea sunt prea insuficiente.

Pregătiți-vă mai mult.
Cei care o vor face, dați-vă viața făcând acest lucru.
Cei care participă și la festival, nu spune-ți ”dați-vă viața”,
Faceți pregătiri pentru asta.

E doar cerința normală.

Să participi la un festival
Nu este doar spiritul,
Ai nevoie de pregătire pentru asta
Și de muncă grea.

Vă rog, frați, surori.
Ei atunci, ne vedem la festival

OSSHA~~~~!!!

Acum, sunt blond.



Căpitanul Studenților GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!