marți, 15 octombrie 2013

Yellow Fried Chickenz Blog - 17 ianuarie 2012

Aici este Căpitanul Studenților Juku GACKT, nenorociților!!! OSSSU!!!

Oricum,
Înregistrarea încă este amânată,
Și spunând asta,
Nu înseamnă că e din cauza versurilor.

TAKUMI~~~~Treci la lucru~~~!!!
Am să însumez totul la asta.

Progresăm cu noile melodii.
Ahahahaha.

Dar am făcut melodii bune.
Lucrul la versuri a fost destul de rapid.

Incluzând ziua de astăzi, le-am scris câte una pe zi.
Cred că e un lucru bun.

Ei, continui să lucrez la scenariul piesei în același timp,
Deci, să fiu sincer dacă mă întrebați, este agitație.
Dar nu e mult pentru mine de făcut.

Mai degrabă, se pare că JON e cel care e pe cale să se prăbușească.
Se pare că nu poate ține pasul cu lucrul.
Atât de mult că nu poate nici măcar să posteze pe blogul lui.

Și ieri, am prezentat BUNRAKU pe scenă,
Așa că mi-a fost luată puțină energie.
Ei, nu e ideea că urăsc să-mi fie luată.
Am să o iau înapoi de la altcineva acum...

Așa e~~~~
Trebuie să mă grăbesc să termin aceste versuri...

Apropo, am mâncat cu TAKUMI astăzi.



Căpitanul Studenților Juku GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!