luni, 14 octombrie 2013

Twitter 1 ianuarie 2012

An Nou Fericit!!! Cum am anunțat anterior, sunt aici să vă răspund. Am postat și pe blog. A trecut ceva timp. Acum, cui să răspund....

(Cineva spune că e îngrijorat și îl roagă să nu se prăbușească) Mulțumesc. Sunt bine. Pentru că chiar și când arăt așa, sunt puternic. De fapt, decât să trăiesc gândindu-mă la posibilitatea de a mă prăbuși și să mă salvez, sunt de părere să merg până mă prăbușesc, și să continui să-mi lărgesc limitele. Nu-i așa?

(Cineva spune că abia așteaptă Geinoujin Kakuzuke Check) Ei, bucură-te de el. Din partea mea. Pentru că nu am un televizor în casă...spune-mi rezultatul.

(Examenul de admitere la facultate e în 2 săptămâni, dar nu am încredere) Hey, hey, ai nevoie de mai mult KiAi. Ce faci plângându-te despre asta în starea asta? Dacă nu ai încredere, atunci petrece următoarele 2 săptămâni făcând ceva dacă te ucide. Încearcă să arăți mai mult KiAi decât ai arătat vreodată!!!

(Ce fel de 2012 vrei să ai?) Ca un dragon plimbându-se prin Ceruri...

(Ai mâncat soba de sfârșit de an?) Da. Bucătarul meu Izumi aproape m-a ucis. A fost pe aproape. Ce naiba a fost cu cantitatea aia? Tipul acela nu înțelege moderația!!!

(Cineva întreabă dacă a fost în siguranță atunci când un cutremur minor a lovit Tokyo mai devreme) Eram în studio cântând atât de tare că nici nu mi-am dat seama. Am realizat doar după ce mi-a spus staff-ul mai târziu. Am crezut că faptul că totul se cutremura era din cauza entuziasmului meu. Sunt bine. Mulțumesc.

(Cineva întreabă dacă vine în Okinawa pentru ecranizarea lui ”Tempest”) Postfim? Vrei să vin? Atunci persupun că e posibil să vin. Să vin acasă în Okinawa după atâta timp? Am să încerc să-mi aranjez programul.

(U:ZO a postat cadoul de Anul Nou pe care i l-ai dăruit, sunt geloasă, îmi poți răspunde ca și cadou?) Aici e cadoul tău de Anul Nou, ia-l~~~~~!!!!

(Gackt, vino și locuiește cu mine!) Vrei să trăiești cu un drac? Ai să mori.

(Am să devin un bărbat de tip carnivor anul acesta!) Hey, hey, uită de carnivor, devino un bărbat de tip dinozaur. Ai nevoie de mai mult KiAi. Mergi înainte transformând totul în praf!!! Trăiești doar o singură dată. Decât să trăiești fiind atent la alte persoane, înaintează din propria ta voință. Ce folosești asupra altor persoane nu este atenția ta, ci inima ta. Ai înțeles?

(Cineva spune că a fost surprinsă să-l vadă purtând un ceas de mână pe blogul lui) Recent țintesc să devin un bărbat căruia îi se potrivesc ceasurile de mână, așa că lucrez la asta. Dacă încă se simte puțin ciudat. Deși aproape m-am obișnuit. Și încă nu pot găsi un ceas care să mi se potrivească. Oricum, mă gândeam de mult timp că un ceas e genul de lucru pe care îl primești. Asta îl face mai important.

(Vreau să încerc să-l trezesc pe Gackt pocnindu-l peste față) Vrei să vezi cum arată iadul?

(Vreau să devin o femeie bună!) Devino una repede. Fă Japonia cea mai bună țară plină de femei bune. Pentru că am să transform toți bărbații din jurul meu în bărbați buni. Să dăm tot ce avem mai bun.

(Cineva întreabă dacă chiar plouă în Tokyo) Nu, șoferul meu spăla mașina. Câinii mei deveneau agitați și am crezut că plouă, dar el spăla mașina și scările cu un furtun cu presiune. Ahahahaha.

(Vreau să fiu menajera lui Gackt-sama!!!!) Angajez. Am nevoie de multe persoane.

(Cineva întreabă dacă cei trei chitariști lucrează din greu) E Chacha. Acum ceva timp, a făcut o pauză și probabil călătorește...Ei, nu am ce-i face. Dacă albumul întârzie sau nu, e după efortul lor.

(Vreau să fiu pălmuită de Gackt) Pot? Pe ce parte? Dreapta? Stânga? Pot pe ambele părți, sau pe una blocată. Mai este și în crescendo. Care ți-ar plăcea?

(Cineva întreabă cum să scape de timiditate) Încearcă să vorbești cu 1000 de persoane. Atunci vei ajunge să înțelegi că ai nevoie de un zâmbet minunat. Dacă vei ajunge să zâmbești într-un mod plăcut, cealaltă persoană își va deschide inima. De la a obține un zâmbet până la a obține sentimente, treci prin inimile a 1000 de oameni. Așa funcționează.

(Vreau să fiu lovită) Nu lovesc femei.

(Care e un mod bun de a scăpa de stres?) Încearcă să cânți una din melodiile mele tare. Vei râde la cât de greu e. Setsugekka e probabil cea mai grea din melodiile recente. Vei uita de stres în timp ce exersezi asta.

(Cineva întreabă dacă activitățile SYH sunt gata) Le facem tot timpul, nu doar public. O parte din profiturile YFC merg la diverse organizații. Dar cred că vom continua cu ceea ce putem face pentru copii de acum încolo. Aceasta este momentan misiunea mea.

(I-ai văzut pe Golden Bomer pe CDTV?) De asta. Am spus. Nu am. TV.

(Cineva întreabă dacă vinde roller de exercițiu) E în dezvoltare. Deși cred că va fi bine. Talia ta va deveni destul de frumoasă. Ei, fi fată bună și așteaptă până atunci.

(Pot femeile folosi roller-ul?) În mod special vreau ca femeile să-l folosească. Pentru a pierde grăsimea din abdomen. Simt că femeile din zilele astea au toate abdomenul peste. Nu îți poți antrena doar partea superioară a abdomenului făcând genofexiuni. Dacă nu îți antrenezi și partea inferioară a abdomenului, organele tale se vor scufunda.

(Cineva spune că a auzit că Shou de la Golden Bomer a spus că mașina lui Gackt e ca un cinema) Pentru că mă uit la peste 200 de filme pe an. Timpul pentru filme e atunci când călătoresc din loc în loc. Abilitatea ta de a asculta se îmbunătățește când te uiți la filme fără subtitrare. Engleza mea devine mai bună. Dar koreana e încă grea. Chineza e așa și așa....

(Cum pot fi un cântăreț la fel de bun ca și Gackt?) Exersează până la moarte. Nu este o altă metodă. Pe de altă parte, asta înseamnă că oricine poate deveni bun dacă exersează până la moarte. Nu-i așa?

(Haide doar să ne căsătorim) Nu există ”doar” să ne căsătorim!!!! Idioato!!! Încearcă iar!!!

(Mă căsătoresc anul acesta) Felicitări. Nu e un scop. De aici încolo, e începutul reînnoirii sentimentelor tale. Pune KiAi în ea, și gândește-te la adevărata semnificație de a fi fericit.

(Ce ar trebui să fac dacă sunt lucruri de care vreau doar să fug?) Dacă fugi o dată, vei ajunge să fugi de orice. Nu e nimic mai greu decât să fugi de ceva. Nu contează ce este, ar trebui să te ridici și să le înfrunți. Cu cât poți înfrunta mai mult cu privirea ta, cu atât mai puternică va deveni inima ta. Este KiAi. Asta înseamnă să înfrunți cu capul înainte.

(Cineva întreabă de ce, dacă el poate cânta până la 4 octave, cântă în special melodii de 2 octave, în voce normală) Dacă aș cânta într-un ton înalt, toată lumea ar vrea să încerce, nu-i așa? Mie personal nu îmi plac vocile înalte la bărbați. Doar femeile ar trebui să cânte înalt.

Trebuie să plec!!! Așa e, mă întorc la studiu acum. Toată lumea să aibă o noapte minunată de ziua Anului Nou. Cu cele mai bune zâmbete. ”Nu există un lucru ca un zâmbet nenecesar în această lume” nu uitați. Ei atunci, Adi-OS!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!