joi, 24 octombrie 2013

Gackt blog - 2 februarie 2012

Organizând amintiri...partea IV

Tuturor DEARS ai mei

Ce mai faceți?

Sunt în mijlocul planului de a-mi face puțin timp să mă distrez
Cumva în timp ce sunt urmărit de câteva termene limită.
Ahahaha.

Chiar și așa, am înregistrat până la 5 dimineața din nou ieri.
Programul meu a fost cm aglomerat ieri....

Ieri, am avut întâlniri încă de dimineață.
Apoi am mers să vizitez un mormânt în Ibaraki.
Și înregistrarea o aveam exact când m-am întors.
Imediat ce editarea video era gata, m-am pregătit pentru TBS.
Filmarea pentru emisiune s-a terminat la miezul nopții.
Apoi m-am întors la studio-ul G și am început să înregistrez iar.
Oricum, am terminat la 5.

Apoi am dormit pentru 3 ore,
Și am avut ședință foto în Ebisu astăzi.

Ședința foto pentru YFC a fost ținută în centru azi.
Dacă nu terminăm de înregistrat melodiile săptămâna asta,
Nu putem merge în America.
Am să fac tot ce pot.

În timpul ședinței, TAKUMI scria ceva, dar...
Hey, nu mănânci prea mult?!!!!

Este ficțiune
Și asta este ficțiune

Chiar și așa, a fost un program aglomerat.
Chiar dacă e anotimpul meu preferat.
Vreau să mă duc pe un munte înzăpezit~~~~!!!

Și am să mă duc!

Ei bine,
Ca de obicei, încă nu am sortat desktop-ul meu.
Aș vrea ca cineva să o facă pentru mine,
Dar asta m-ar face să lucrez de două ori mai mult,
Așa că trebuie să o fac eu.

Sunt poze peste tot...

Am găsit una de când am fost în Spania în 2009.
Sunt multe poze interesante pe care le-am făcut atunci...

Peisajul văzut din telecabină

E de când am urcat pe un munte pentru sesiunea foto
Pentru calendar, dar am fost surprins de cât de lungă era telecabina.

Tecchan care pare tânăr

Acesta este make-up artist-ul meu Tecchan
Chiar după ce am mers pe munte.
Deși e mai tânăr decât acum. Ahahaha.

Drumul de munte abrupt

Cred că îmi amintesc acest drum
Ca fiind greu de parcurs...

O stradă ascunsă în Barcelona

Stilist-ul meu Rocky s-a transformat complet într-un turist.
Înapoi la lucru!

”Chipul sexy” a lui Rocky

Chipul lui chiar e așa.
Stilist-ul meu are un talent de a face
Întotdeauna fețe haioase în poze.
Ahahaha.

Famlia Sagrada

Și familia Sagrada dimineața devreme.
Vroiam să dorm atunci....
Pentru că am avut o sesiune foto până noaptea târziu
Și am dormit puțin....
Dar Spania e una din țările mele preferate.
Oricum, sunt multe femei frumoase.

Chiar și după ce m-am întors în Japonia,
Încă mă gândeam serios să trăiesc în Spania cumva.
Încă nu am renunțat.

După ce m-am întors în Tokyo,
Am fost sunat de un prieten din Fukuoka
Și am prins un avion spre el imediat.

Casa prietenului meu din Fukuoka

E probabil cea mai stilată casă dintre toți prietenii mei din Japonia.
Chiar dacă e în Fukuoka, e în stilul L.A.
E destul de grozav.

E ca în L.A.

Lucrul care m-a interesat cel mai mult
A fost piscina asemeni unui acvariu cu pești.
Era amuzant să pot vedea oamenii înotând acolo.
Era destul de sexy. Yeah. Atât de grozav.

Enzo Ferrari

Nu sunt multe persoane în lume care au mașina asta.
Chiar dacă sunt cunoscător în mașini,
Nu am avut cuvinte pentru ea decât ”Exact”.
Locul șoferului a lui Enzo e destul de mică,
Așa că nu mi se potrivește,
Dar modul în care portierele se deschid este aproape grozav.

Canapeaua Versace ce mi-a stârnit interesul

După asta, am adormit pe canapea. Ahahaha.
Chiar dacă am zburat până acasă la el,
Eram așa de obosit că am adormit astfel.
Nu l-am mai văzut de mult timp,
Așa că vreau să ieșim iar.

Cred că Fukuoka este Spania Japoniei,
Așa că e o amintire legată de Spania pentru mine.

Ei bine....presupun că o să mă întorc la filmare.
Mâine vor fi interviuri pentru revistă,
Dar ca să înaintez cu înregistrarea,
Am schimbat să petrec ziua în studio.

Așadar, voi lucra din greu astăzi,
Să merg cât de departe pot.

Un ultim lucru.

”Viitorul numit ”mâine” este speranța celor care trăiesc serios astăzi.”


GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!