vineri, 11 octombrie 2013

Yellow Fried Chickenz Blog - 14 decembrie 2011

Filmând înaintea sfârșitului anului~~~~~~!!!

Aici e Căpitanul Studenților Juku GACKT, nenorociților-----OSU!!!!!

Oricum, avem o întâlnire despre următoarea noastră nouă melodie.

Pentru că continuăm de la sfârștul unui an spre începutul următorului an,
Trebuie să terminăm lucrurile acum pentru a termina la timp,
Așa că pregătirea pentru filmare a fost accelerată puțin.
Chiar și așa, facem progrese.


Cu toți la întâlnire!

Cum am discutat cu atenție cu toți membri despre ce fel de PV să facem,
Am reușit să cădem de acord cu directorul asupra unei imagini destul de potrivite.
Așa că pot anticipa că vom reuși să creăm un PV bun.

Pentru că întâlnirea a decurs mai bine decât mă așteptam,
Am decis să ies în oraș și să iau masa cu JON și U:ZO.
A fost prima dată când am băut cu membri mei după mult timp.

Am dat liber la alcool și am fost să bem pentru prima dată după mult timp.
A fost o veșnicie.

Din moment ce JON și U:ZO nu au mai băut alcool de dinainte de turneul european,
A fost prima dată după mai mult de 6 luni pentru ei.

Am ținut toast unul pentru celălalt cu sake iar și iar și iar
Și atunci JON a cedat.....


Vai, săracul JON s-a scufundat...

Micul nostru antialcoolic-chan slab,
În ciuda faptului că era încă viu și respira,
A ajuns dedesubt.


Whoa~~~~bețe au început să-i crească din nas~~~!

E de rău...JON...
Lasă-l pe U:ZO să te curețe de regrete!!!

Dacă dormi așa, te vom viola.

Nu te...vom uita...niciodată!!!


Oh dragă, ține-mă~~~~!

Și așa, au fost YELLOW FRIED DRINKERS, care au golit 4 sticle de sake
Pentru prima dată după mult timp...

Va urma...


Căpitanul Studenților Juku GACKT

P.S.
Aparent, ringtone-ul ”ALL MY LOVE” va fi valabil de pe 14 decembrie
Exclusiv pe Dwango
Convinge-ții pe cei din jurul vostru să o asculte~~!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!