joi, 17 octombrie 2013

Gackt blog - 18 ianuarie 2012

Organizând amintiri....partea III

Tuturor DEARS

De ieri de la 6 dimineața
Filmez pentru un nou single
Și se pare că am acumulat multă oboseală.
M-am prăbușit adormit....

Va fi o melodie bună cu multă nebunie portretizată.
Abia aștept produsul terminat.

Ei atunci, vorbind de nebunie,
Să vorbresc puțin despre Jo Teigai?
...Simt că ar trebui,
Dar nu pot nici măcar să-i tastez numele corect.
Ahahaha.

Filmând ca Jo Teigai, și ”Tempest”,
Am putut să mă absorb pe mine însumi în viață
În Okinawa, un loc semnificativ pentru mine.

Stând în orașul meu natal pentru un timp îndelungat,
Pentru prima dată după mult timp,
Mi-a dat multe de gândit.
Dar cu siguranță,
Am ajuns la concluzia că încă rapid să trăiești aici.

Când stau în Okinawa,
Sfârșesc prin a nu face nimic....
Am experimentat asta cât am stat aici.

Nu e că nu îmi place acest ritm redus
Dar nu cred că acum e momentul potrivit pentru asta.

Probabil nu e momentul potrivit nici pentru această frizură.

Personal militar în mișcare

Arătam complet ca un soldat țâfnos pe atunci.

Acum, unde am găsit iar asta...?

În momentul de față,
Sunt câteva districte rezidențiale de înaltă clasă și în Okinawa,
Așa că am fost să arunc o privire.

Era complet diferit de oraș,
Și atmosfera era atât de minunată
Că m-am gândit serios să locuiesc acolo.

Am fost foarte uimit de aceste Koi Nobori (steaguri în formă de pește)

Aici sunt multe

Jo-san a fost un personaj chiar interesant.
Îmi doresc să fi putut trăi în dramă mai mult timp.

Am simțit asta și mai mult
Când am văzut versiunea-film pentru ”Tempest”.
Ei, din moment ce e film, nu am ce face.

Dar e un personaj pe care trebuie să-l iubesc, tipul acesta.

Jo-san e cu siguranță grozav~~~~
Jo-san trist

Ei, cât am filmat în Okinawa
Am vizitat Cape Maeda,
Și cu siguranță, vreau ca toată lumea să vadă acest loc măcar o dată.

Ei, nu că e ceva anume acolo.

Cape Maeda liniștit

E un loc bun pentru a merge la o plimbare.
E foarte bun pentru a petrece o zi omorând timpul și visând.
Și vântul neașteptat de puternic a fost bun.
E aglomerat sâmbăta, dar nu e nimeni în timpul săptămânii,
Așa că e un loc bun.

E de asemenea un loc popular pentru scufundări.
Dar pentru mine, cu nici un interes în scufundări,
Ei, e locul ideal pentru plimbări.

Aici e o altă priveliște

Posibil să nu fie absolut nimic neobișnuit
Că expresia sa se schimbă în fiecare zi,
Dar e irezistibil.

O priveliște misterioasă

Doar să te plimbi și trece timpul.
Ei, nu e așa de departe de Naha,
Și aproape de Yomitan,
Așadar, dacă veniți în Okinawa, vă rog, veniți să vizi....
Ce sunt eu, ghid turistic?!!!

Sau ar trebui să spun,
Sunt și ambasador pentru peisajele din Okinawa.
Bunicul meu mă va certa
Dacă nu fac mai mult de o contribuție orașului meu natal.

Drăguț, nu-i așa?

Cu siguranță, niciodată nu vei găsi un astfel de peisaj în Tokyo,
Și probabil nici în altă parte...
Insulele Ryukyu sunt comoara Japoniei, uh-huh.

Asta fiind spusă,
Nu e bine deloc.
Sunt multe lucruri enervante.
Deși presupun că te obișnuiești.

Chiar și pe drum sunt multe persoane
Care nu respectă limita de viteză.
Deși nu merg cu viteză.
Merg încet!!!!

Cu toate acestea, dacă nu ești obișnuit să mergi sub limita de viteză,
E destul de enervant
Pentru mine, obișnuit cu viața din Tokyo.
Sunt locuri unde este greu să conduc.
Conduc undeva unde sunt trenuri și multe persoane în vârstă,
Așa că nu mă pot nici măcar enerva.
Nu am ce face pentru că am avut o mașină sport.

Chiar am experimentat lucrul acesta.

În ziua mea liberă,
Am împrumutat o mașină sport de la o cunoștință,
Dar nu aveam nevoie deloc.
Sau mai bine spus, aș fi stricat mașina.
Asta este diferit de Los Angeles și alte zone de aglomerație.

Pentru că totul e încet,
E cel mai bun loc pentru cei care vor o viață înceată.

Peisajul portocaliu e frumos

Într-un loc unde peisajul liniștit arată așa,
E și mai puțină nevoie să te grăbești,
Așa că încetinești.

Acum 12 ani când am fost în Okinawa,
3 luni de înregistrare s-au transformat în 9 luni.
Să te grăbești începe să pară stupid.

Atât de liniștit

Cu cât te duci mai departe în nord,
Cu atât mai încet devine timpul.
Yeeeeeeeah.

Cu siguranță, e un loc bun pentru a avea o viață relaxată.

Și bunicul meu care a murit,
A venit în Tokyo când era student.
Asta a fost acum 70 de ani.
Șocul cultural trebuie să fi fost îngrozitor de mare.

Mă întreb la ce s-a gândit...
Nu am auzit niciodată despre asta...
Chiar dacă sunt multe despre care vreau să vorbesc cu el acum....

În timp ce strângi anii,
Găsești interesante, lucruri pe care nu le puteai vedea
Sau înțelege, sau nu erau interesante când erai tânăr.
Chiar dacă nu aveam nici un interes în istorie când eram tânăr,
În timp ce am acumulat ani, am ajuns să știu
Cât de important este să experimentezi istoria.

Dacă pot continua, transmițând asta împreună cu sentimentele, copiilor,
Sunt sigur că vor deveni mai interesați de istorie.

Sper că ”Tempest” va fi o șansă pentru a experimenta aceea istorie~~~~

Ei atunci,
Presupun că mă întorc la lucru.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!