joi, 3 octombrie 2013

Yellow Fried Chickenz Blog - 15 octombrie 2011

În sfârșit, ultimul festival la Tokyo

Aici e Căpitanul Studenților Juku GACKT, nenorociților~~~~O----SU!!!


Ce face toată lumea?
Înainte de turneul european mi-am mărit corpul pentru a-l ”acorda”
Probabil din cauza antrenamentului prea dur și a festivalului,
Am pierdut 5 kg.

A trecut ceva timp de când procentul de grăsime din corpul meu
A fost atât de mic...


Ei, oamenilor,
Sunt mulți care spun că nu pot pierde din greutate,
Dar asta nu e din cauză că nu pot,
Pur și simplu nu vor.

De ce iei în greutate? Întreb.

Oamenii nu iau în greutate din nici o altă cauză decât a ceea ce pun în gură.
Pe scurt, mânâncă peste limită.

Dacă doar mânânci și nu faci mișcare, iei în greutate.

În special, persoanele care spun ”Vreau să slăbesc”,
”Trebuie să slăbesc” în timp ce bagă lucruri în gură.

Persoanele care nu au nevoie de dietă
Nu bagă nimic și totul în gură.

Dacă vrei să slăbești, mai întâi trebuie să-ți repari
Obiceiul de a-și umple gura.
Nu e în ordine să mânânci chiar orice.

”Oamenii sunt cei care aleg”, nu?

Nu creștem animale.
Nu e nutreț. E hrană, nu?

Dacă renunți să mânânci de parcă e nutreț,
Corpul tău se va întoarce la starea sa naturală.
Așa funcționează.

Eiiii....

Astăzi e posibil să scriu pe blogul meu.

Din moment ce nu am terminat restul din turneul european,
Voi updata informația din excursia noastră recentă la Sendai.

Ordinea e toată confuză, așa că va trebui să râdeți și să mă iertați.
Astăzi facem ultimele ajustări pentru mâine.
Doar mă rog ca vocea mea să revină!!!

Din moment ce vocea mea încă nu vrea să revină....
Va trebui să folosesc KiAi și pentru asta.

Așa, mă întorc la muncă!!!


Căpitanul Studenților Juku GACKT

P.S. Această reprezentare plină de KiAi a ajuns la mine de la un fan.
Deși e o fată din Germania, nivelul e destul de mare!!
Cu toți, puneți-vă KiAi-ul în el și cântați!!!

Autoare germană!! Cântând ”THE END OF THE DAY!


Ne vedem~~~~!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!