vineri, 11 octombrie 2013

Yellow Fried Chickenz Blog - 17 decembrie 2011

Nu am terminat deloc de sortat!!!

Aici e Căpitanul Studenților Juku GACKT, nenorociților! OSU!!!!

Oricum, sortam diverse poze din turneul european.
Am sentimente amestecate între fiind pe jumătate gata cu raportul,
Și întrebându-mă dacă mai trebuie să-l uploadez până la acest punct.
Nu sunt bun la asta~

Și cum mă gândeam la asta, am găsit altă poză interesantă.
După ce am terminat turneul în Moscova, tot YFC-ul
Trebuia să se întoarcă în Japonia de acolo, dar...

Am simțit poate să ne oprim pe undeva înapoi...
Așa că am decis să vizităm cele trei țări baltice.

Deci, Căpitanul Studenților și membrul său din Consiliul Studenților
Au fost brusc într-o excursie împreună.

Mai întâi am zburat din Moscova
În Lituania
Și apoi în Letonia
Și abia apoi ne-am întors în Japonia prin Paris.

A fost o excursie destul de interesantă,
Așadar cred că voi posta un raport pe blogul meu personal.

Dar presupun că voi arăta puțin din cum a fost.
Dacă vreți să știți cât de interesant a fost...

Aici e JON mort pentru lume, într-un hol, dintr-un anumit motiv.
Ahahahaha.


Nu dormi acolo~~~~Vei muri~~~JON

Deși camera lui era puțin mai departe,
Nu a putut ajunge și s-a culcat pe podea.

Și atunci am strigat la KAZUYA în Letonia,
Și l-am făcut să se întindă pe drum.


Din moment ce e încă viu...

Și bătrânul se uită cam îngrijorat.
Ahahahaha.
Viața e o serie de evenimente amuzante~~~

Cu siguranță, când am privit înapoi,
2011 a fost plin de prostii...nu, stai,
Așa e în fiecare an~~~~

Ahahahaha.

Viața e amuzantă!!
E despre de câte ori în viața ta ai putut râde...
Cu siguranță.

Dacă ai doar o singură viață,
Ai face bine să o petreci dansând!!!

Căpitanul Studenților Juku GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!