joi, 10 octombrie 2013

Twitter 1 decembrie 2011

Neața~~~~~Am puțin timp liber înainte de o întâlnire, deci presupun că voi răspunde tuturor---- mă întreb cum vor fi astăzi….

(Cineva întreabă cum e vremea în Japonia) S-a făcut cam frig. Probabil că din acest motiv, condiția mea fizică se duce mai ușor în ultimul timp....

(Cineva comentează despre energia lui în ”Waratte Iitomo”, în ciuda faptului că se recuperează de la boală) Am crezut că toți trebuie să fie îngrijorați. Așa că m-am străduit să zâmbesc cât de mult am putut...A fost ciudat?

(Cineva spune că s-a întâmplat ceva rău la lucru și a fost nevoit să lucreze în registru în timp ce plângea) Trebuie să râzi pentru că e acel fel de moment. Un zâmbet este siguranța că fericirea te va vizita. Dă ce ai mai bun.

(M-am certat cu un prieten...ce ai face într-o astfel de situație?) Cere-ți iertare sincer. Nu câștigi nimic luptându-te. Trebuie să petreceți același timp împreună, așa că împăcați-vă. Timpul nu ar trebui irosit.

(Cineva cere un mesaj pentru DEARS, care dau tot ce au mai bun într-o condiție fizică proastă) Vă iubesc pe toți. Pune-ți KiAi în ceea ce faceți și dați ce aveți mai bun~~~~!!!!!

(Cineva spune că chiar îi place versul din ”Graffiti” ”Când te lovești de un perete, nu te îngrijora, fă un graffiti!”) Așa funcționează. Escaladezi peretele în timp ce râzi. Dacă peretele e în fața ta, fă un graffiti!!! Folosește ”Graffiti” astfel!!!

(Cineva spune că are atât de multe postere cu GACKT că nu mai are loc unde să-l pună pe cel nou) Posterul cu ”Graffiti”? Ahahaha. Păi, pune-l în camera iubitului tău atunci!!! YOW!!!

(Cineva spune că îi place fan-service-ul lui GACKT (exp. că răspunde pe Twitter)) Nu e un fan-service, e doar cum simt. Când am timp, mă gândesc doar că ar trebui să încerc să mă conectez puțin. În special, în ultimul timp m-am tpt întrebat cât timp mai am. Dacă e limitat, vreau să mă conectez puțin mai mult. Nu-i așa?

(Cineva spune că SKET DANCE va fi emis în curând și că va cumpăra ”Graffiti”) Melodia pe care Dante o cântă în timpul spectacolului este și pe noul single. Directorul a spus ”Dacă știam că va cânta GACKT, aș fi pus versiunea completă în episod~~~~~!!!” Ei, cred că ar fi exagerat. E o melodie bună.

(Cineva întreabă dacă a cântat noul single cu vocea lui Dante în minte) Am ținut în minte puțin vechiul meu stil. Ei, a fost prea grozav oricum. Ahahaha. Este o melodie grea. Exersează mult și încearc-o la karaoke!!!

(Ce înseamnă ”YOW!”?) Dacă ai fi ascultat ”Graffiti”, ai fi știut!!! YOW!!!

(Nimeni nu mă laudă că fac 50 de genoflexiuni și flotări pe zi așa că am de gând să renunț...Oare măcat GACKT-aniki mă va încuraja, te rog?) Hey, hey, hey, ce fel de cuvinte patetice sunt astea? Dacă faci 200 pe zi, toți care se vor uita la tine se vor putea gândi că ești grozav, și vei avea un corp grozav. Ținta este de 1000 pe zi. Muncește din greu. YOW!!!!

Dacă stau să mă gândesc, ieri, la petrecerea de aniversare a lui Iketani-kun, m-am împrietenit cu Rampage Jackson. E enorm de mare și m-a surprins. E un om bun și m-a surprins. M-am bucurat aât de tare că l-am rugat să joace într-un film cu mine în viitor. Ahahaha.

(Cineva întreabă ce lentile i-ar plăcea să poarte fetele) Îmi place albastru fără vreun motiv anume. Îmi face inima să bată mai repede.


Ei, am să plec atunci. Să aveți o noapte minunată. Mă duc la întâlnire acum. ”Nu există un lucru ca un zâmbet nenecesar în această lume.”, încercați să vă amintiți asta. Adi-OS și YOW!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!