joi, 3 octombrie 2013

Yellow Fried Chickenz Blog - 10 octombrie 2011

A doua zi în Fukuoka~~~~!!!!

Aici e Căpitanul Studenților Juku GACKT nenorociților, O---SU!!

Oricum, dimineața a venit.
Ieri a fost un festival pasional, fierbinte.
De așteptat de la Fukuoka.

La câteva zile după ce am sosit în Sendai,
Am mers la cât de multe zone afectate de dezastru am putut,
Cu toți reconfirmând semnificația existenței noastre,
Și chiar și acum toți membrii și staff-ul sunt uniți într-un gând.


Voi posta detaliile de la locurile unde am fost
În propriul meu blog.

Am un raport din Europa pe care încă nu l-am terminat,
Dar voi lăsa asta deocamdată
Și îmi voi posta gândurile aici cât de curând pot.


Trecând cele două zile în Sendai,
Se pare că membrii și-au fortificat atitudinea,
În Yokohama și ieri în Fukuoka, nivelul de pe scenă
A fost ridicat cu câțiva pași.
Vocea mea dispare și situația devine din ce în ce mai dificilă,
Dar nu îmi pasă atât de mult de aceste lucruri acum.
Voi continua să țip până ce vocea mea nu mai e.
Voi țipa și țipa până ce aceste sentimente ajung la voi.


Yeah~~~~~Ei atunci, vom face astăzi un festival grozav, iar~~~!!?


Aduceți-vă KiAi-ul și veniți să luați iubire~~~!!!



Căpitanul Studenților Juku GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!