luni, 7 octombrie 2013

Yellow Fried Chickenz Blog - 29 octombrie 2011

În sfârșit venim Nagoya, Kinameki « Otoko Juku

Aici e Căpitanul Studenților Juku GACKT, nenorociților!!! OSSSSU!!!

Spectacolul din Nagoya începe în sfârșit.
Acesta este ultimul din spectacolele din regiuni.

Cu alte cuvinte, ajungem la sfârșitul turneului din Japonia.
Gâtul meu a rezistat destul de bine până acum.
Chiar trebuie să fiu recunoscător pentru asta.

Am depășit limita atât de mult în fiecare zi
Că am reușit să fac totul să meargă în ciuda acestui fapt.
E mulțumită tuturor.

Sentimentul de dorință de a răspunde la aceea iubire
Face ca imposibilul să fie posibil.

Am ajuns și la limita mea fizică,
Așadar cum va decurge festivalul din Nagoya?
Cât de multe suflete vom putea lega între ele?

Înainte de spectacolele din Osaka,
Am venit la mormântul lui Ken-san (Ogata Ken) să mă rog.
Să-l salut.
Să-i povestesc.

Am reușit să reînnoiesc multe determinări,
Și să mă rog la mormântul lui așa cum trebuie.

Sunt atât de multe pe care nu trebuie să le uit.
Durere și amintiri
Bunătate și recunoștință.


Da, să terminăm acum și apoi să mergem?!!!!
Nu am putut dormi deloc, așa că am fost la Starbucks toată dimineața!!!


Am devenit destul de bun la ”jiTORI” (jitori: a-ți face poze singur, scris cu kanji-ul pentru pasăre (tori))
Nu e ”jitori”, pentru că e YFC, e ”jiTORI”.

Este un festival, FES TI VAL~~~~!!!!


Căpitanul Studenților Juku GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!