luni, 14 octombrie 2013

Yellow Fried Chickenz Blog - 7 ianuarie 2012

Mi-am nenorocit spatele, nenorociților~!!!

Aici e Căpitanul Studenților Juku GACKT, nenorociților!!!

Oricum, mi-am nenorocit spatele.
Ei, nu vorbesc doar de o dată sau de două ori.
Dar oricum, l-am nenorocit.
Ei, am sărit prea mult...
Ideea este...

Am mers într-o tabără de antrenament
Într-un câmp cu zăpadă cu U:ZO și YOU.
Începând de dimineață ne-am antrenat
Și apoi ne-am îndreptat către muntele înzăpezit.

Astăzi mai bine decât ieri,
Mâine mai bine decât ieri.
Să privim spre viitor și să putem crește chiar și puțin.

La jocuri,
Cu femei,
În sport,
Nu contează ce
YFC își sacrifică viața pentru a o înfrunta.

Oricum,
Vă rog să vă bucurați de acest film cu U:ZO căzând.

De fapt,
U:ZO nu apare în film.
De ce...?
Pentru că camera e prinsă de el!!!
Ahahahaha.

Cu alte cuvinte, e din perspectiva lui U:ZO.
U:ZO și-a prins-o de cap în cealaltă zi,
Pentru a nu-și rupe brațul când cade.

De data asta, am schimbat locurile și am încercat iar.
În cele din urmă, a ieșit bine.

Acestea fiind spuse,
Vă rog să vă bucurați de aceste imagini oferite de U:ZO,
Din perspectiva lui U:ZO, pentru studenți Juku, spre satisfacția voastră.


Așa devin băieții bărbați...
Prin viața ce e însoțită de durere.
Nu sunt pauze în viață!!!

Va urma...


Căpitanul Studenților Juku GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!