marți, 8 octombrie 2013

Kaichoblog - 17 noiembrie 2011

Gakingen YO~!!

Doamnelor și domnilor a îndrăgitei mele populații de studenți,
Îmi cer iertare pentru singurătatea cauzată de lunga mea absență.
În momentul de față, studiez MBA peste hotare,
Și mă gândesc la voi în fiecare zi...

Este foarte trist să nu vă pot vedea deloc~~~~!!!

Dar, pentru toți,
Am pus la punct GREE – Cursul de corespondență Camui Gakuen~
La care vă puteți înscrie de oriunde din țară!!!
(^^)// *aplauze aplauze aplauze*

În acest campus sexy, strălucitor,
Puteți alege și merge la cursuri, bazate pe nivelul vostru de S și M.
În timp ce mergeți la cursuri și lecțiile de dans
Ale profesorilor noștrii puternici și individuali,
Ar trebui să țintiți să deveniți membru
A Consiliului de Studenți, în vârful școlii!!!

Când deveniți membru a Consiliului,
Veți putea să-mi auziți vocea,
Și de asemenea, vă voi ține o lecție drept cadou.

Deci, înscrieți-vă imediat și țintiți către Consiliul de Studenți!

Ei atunci, iubitele mele doamne și iubiți mei domni din Camui Gakuen.
O zi bună vă urez~~


De la al dumneavoastră Președinte al Consiliului de Studenți

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!