miercuri, 9 octombrie 2013

Yellow Fried Chickenz Blog - 18 noiembrie 2011

Mă doare corpul....

Aici e Căpitanul Studenților Juku GACKT, nenorociților!!!
OSSSSU!!!

Deși turneul japonez e gata,
Trebuie să ne concentrăm pentru turneul american ce începe în martie.
Singurul membru care a participat astăzi la antrenament a fost YOU,
Dar ne-am concentrat și am făcut un antrenament bun.

Am reînceput antrenamentul acrobatic
De când s-a terminat turneul,
Și în timp ce am exersat tumbele pe spate spre sărituri,
Și am terminat cu sărituri pe spate,
Mușchii de la picioare au început să se dezvolte ciudat.
Mulțumită mușchilor care au început să se arate în detalii
Pe care nu le-am mai văzut niciodată înainte,
Pot să-mi capăt echilibrul mult mai ușor în aer.

Spectacolele vor începe iar,
Și dacă nu fac asta corect,
Nu voi putea reacționa la momentul potrivit.

Tocmai ce am terminat,
Dar picioarele mele sunt kaput și nu pot merge.

Am introdus roller-ul iar
Și antrenamenul meu abdominal dă rezultate formidabile.
Stomacul meu a dispărut imediat.
Și un mare beneficiu a acestui antrenament este că chiar
Și durerea mea de spate a dispărut.
Cauza durerii de spate e de multe ori că
Mușchii abdominali și din spate sunt deranjați,
Și mai mult, sunt probleme cu poziția mușchilor abdominali.
Este extrem de dificil să menții un echilibru
Între mușchii abdominali și partea de jos de cealaltă parte.

Se poate spune că acest antrenament cu roller-ul este extrem de dificil,
Și perfect pentru acest scop.

Am făcut vâlvă, dar ideea este că
Nu am ce face din moment ce am fost atât de fericit de efectul instant.

Chiar și dificultatea de a îndepărta grăsimea de pe laturi dispare rapid.

Recent, am devenit mai capabil în a-mi folosi corpul liber,
Poate voi lansa o carte de exerciții sau DVD.

Cred că ar fi foarte folositor tuturor ca și ghid.
Dar din moment ce roller-ele de pe piață au câteva mici defecte
Posibil să lansez un nou roller GACKT.

Dacă folosiți acest roller,
Și voi puteți avea o asemenea talie!!!
....sau ceva de genul...

S-ar putea să mă gândesc serios la asta.
Sunt atât de fericit că abdomenul meu a devenit mai frumos decât mă așteptam.


Dacă roller-ul nu iese până în vara anului viitor,
Doar presupuneți că planul a eșuat, okay?

Poate voi face și o ediție YFC...
Una grozavă în roșu și negru.

Cumva...visul acesta devine mai mare~~~~~
Am să încerc să discut despre el!!!!

Așteptați cu nerăbdare!!!


Căpitanul Studenților Juku GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!