luni, 14 octombrie 2013

Twitter 28 decembrie 2011

Neața...Munca s-a calmat în sfârșit. Presupun că voi răspunde tuturor după atâta timp...a trecut ceva timp. Ei, ei, ei....

(Cineva comentează despre PV-ul ”ALL MY LOVE”) Acesta este motivul pentru care există moul YFC. Sper că chiar și o singură persoană poate ajunge la multe. Acesta este sentimentul acestei melodii.

(Cineva spune că abia așteaptă să-l audă pe el, JON și TAKUMI la emisiunea radio a lui Kirisho) Așa este. Mă duc astăzi ca membru YFC. Să fim puțin îndrăgostiți~~~~? Ahahaha.

(Cineva întreabă ce face) M-am întors din Sendai acum ceva timp. Sunt obosit...e din cauză că am filmat încă de ieri dimineață. Epuizarea devine ciudată....

(Cineva întreabă dacă e în Japonia) Sunt în Tokyo acum. Alerg de ici colo astăzi. Pentru că e lansarea pentru ”ALL MY LOVE”. Ultimul lucru pentru astăzi este emisiunea lui Kirisho ”All Night Nippon”. Trebuie să lucrez din greu.

(Cineva spune că abia așteaptă albumul YFC) Vine din urmă~~~~~Ahahahaha. Le poți spune chitariștilor să lucreze? În special TAKUMI, e cam încet...ei, e în ordine din cauză că e drăguț, presupun? Ahahahaha.

(Spune-mi cum să scap de răceală) Cauza cea mai comună a răcelei este dezhidratarea.  Încearcă să umezești prosoape și să le pui în colțurile camerei tale când dormi. Se va schimba mult după ce încerci asta. Încearcă.

(Care sunt planurile tale pentru sfârșitul anului?) Lucrez exact până la sfârșitul anului. Dar petrecerea de sfârșit de an începe de mâine seară, cred....copii de la companie și trupa ar trebui să fie acolo, așa că mă întreb cum va fi...mă întreb câte persoane vor putea sta până dimineață...Ahahaha.

(Mulțumesc că ai venit în Sendai) Pentru nimic. Acceptă-l ca pe un cadou de Crăciun. Sunt bucuros că ți-a plăcut.

(Cineva întreabă de sănătatea lui) Așa e...Referitor la sănătatea mea, e mult mai bine acum. După ce m-am prăbușit acum 2 săptămâni, corpul meu a devenit ciudat, dar m-am recuperat aproape în totalitate. Oricum, e grozav să mă pot mișca. Voi face tot ce pot. Pentru că nu vreau să regret nimic. Nu-i așa?

(Cineva spune că e la lucru și nu poate asculta noua melodie, dar o va asculta mâine) ”ALL MY LOVE” este o melodie bună. Încearcă să o asculți, și cu acel sentiment în inima ta, spune ”mulțumesc” persoanelor importante de lângă tine. Totul începe de acolo.

(Cineva întreabă dacă urăște fetele cu ochelari) E surprinzător de sexy și îmi place. Cumva iese în evidență. Ei, dacă îi se potrivesc. Întotdeauna am probleme să găsesc ochelari care să mi se potrivească. Când găsesc o pereche, e ca și cum mi-am găsit sufletul pereche. ”Tu ești!”

(Cineva spune că abia așteaptă BUNRAKU) E un film interesant. Prezentarea este interesantă și dint-un motiv, e plin cu scene în care sunt lovit. Încearcă să le găsești. Cu siguranță vei ști. Desigur, nu am folosit cascadori.

(Nu pot găsi bilete pentru piesa ”Yoshitsune”) Pune KiAi. În sfârșit am terminat de scris piesa. Am să scriu și am să produc piesa de data aceasta, așadar cred că ar trebui să fie interesant. Scenariul pare destul de bun. Așteapt-o. Și CLAMP sunt genii, așa că verifică-i.

(Cineva îi cere să spună o poveste despre băut) Nu am băut atât de mult în ultimul timp. Acum ceva timp am băut 5 sticle de sake și mă legănam puțin. Am devenit slab...YOW!!!

(Cineva întreabă cum să facă să cânte mai înalt/mult) Nu te grăbi și mărește treptat vocea cu jumătate de pas în fiecare lună. Nu trebuie să te grăbești. Ce e important este să-ți construiești mușchii care pot rezista la note înalte și joase. Dacă îți antrenezi mușchii pieptului în același timp cu vocea, vei obține mai rapid rezultate.

(Cineva întreabă dacă membrii YFC fac snowboard) Deocamdată toți, în afară de Shin-chan și Chacha, sunt nerăbdători. Presupun că odată ce devenim buni la snowboard, vom ținti către altceva. Trebuie să exersăm cam șapte anul acesta. (nu prea are sens, posibil să fi scris greșit)

(Cineva întreabă cât de mult i-a crescut părul) Din moment ce nu dorm, crește extrem de repede. Stylist-ul meu spune că crește aproape de 3 ori mai repede decât al unei persoane normale. Fără a mă gândi, am șoptit ”Cometa roșie???”

(Cineva spune că a terminat facultatea și vrea să fie lăudată în mod S) Hey, hey, ce e cu acest sentiment de eliberare? Acesta este începutul, nu? Dacă te relaxezi acum, îți vei uita sufletul. HEY. PUNE NIȘTE KIAI!!!! Oricum, felicitări deocamdată. Deocamdată. Nu te relaxa.

(Nu mă deranjează dacă e doar o dată...ia-mă...haha) Doar o dată e de ajuns?

(Cine ar câștiga între Tae Kwon Do-ul lui Gackt și kick boxing-ul lui Miyavi?) Victorie. Ahahaha. Ce încerci să mă pui să fac? Să întrebi cine e mai puternic nu are rost. Ce e interesant este dacă îi poți proteja persoanele care trebuie sau nu. Nu e o competiție. E pentru a-i proteja pe cei care îi iubești. Dacă înveți să lupți pentru ei, îți poți sacrifica viața cu un zâmbet pe față. Nu-i așa?

(Acum ceva timp, soțul meu mi-a spus ”Am auzit de la un prieten că Gackt e bun la luptă” și eu i-am spus ”Normal, știam asta”) Ai văzut?

(Să ai un an bun) Și voi toți. Să aveți un An Nou minunat.

(Cineva vorbește despre importanța continuării sprijinirii zonelor afectate) Așa e. E în ordine pentru toți să facă puțin câte puțin, așa că să facem toți ceea ce putem. Saijo-kun de la Funbarou Japan Project m-a rugat de asemenea să-i chem pe toți. Încă avem nevoie de puterea tuturor. Să cooperăm cu toți. Verificați Funbarou Japan.


Ei bine, am să plec atunci. Toată lumea să întâmpine noul an cu zâmbete minunate. Dacă aveți nevoie de ceva să vă facă să zâmbiți, încercați să ascultați melodia lansată de YFC ”ALL MY LOVE”. Vă va da abilitatea să spuneți cel mai grozav ”mulțumesc” persoanelor dragi cu un zâmbet minunat. Încălziți-vă inimile. Ei atunci, Adi-OS!!! Să aveți un an bun!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!