miercuri, 2 octombrie 2013

Yellow Fried Chickenz Blog - 28 septembrie 2011

Explodând din lipsă de somn!!!

Aici e Căpitanul Studenților Juku GACKT, OZA-----SU!!!

Sunt obosit!!!
M-am grăbit să plec la drum spre Sapporo fără a dormi.
În cele din urmă nu am mai putut dormi deloc.
Ieri, sora mea mai mică a venit din Taiwan
Și grupul nostru a vorbit despre multe lucruri.
(Din moment ce sora biologică a lui GACKT e mai mare decât el, această ”soră” e mai degrabă o prietenă foarte apropiată)

Mulți din prietenii mei s-au uitat la ”Another Sky”
Și m-au lovit cu diverse păreri despre el.

Nimic nu s-a schimbat din ceea ce tot spun
De ceva timp că încerc să fac.
Sau a devenit mai confuz.
Doar puțin câte puțin,
Măresc numărul de lucruri pe care trebuie să le fac
Și lucrurile pe care vreau să le fac.

Și atunci doar trebuie să le duc la bun sfârșit și să las rezultate.

Când mă gândesc la asta,
Am ajuns la vârsta la care sunt într-o clipită.
A fost rapid.
Dar chiar și așa, lucrurile pe care ar trebui să le fac nu au scăzut deloc.

Nu știu cât timp va mai putea corpul meu rezista,
Dar voi lupta pentru atât de mult cât pot merge,

Asta e destul momentan.

În timp ce mă gândeam la aceste lucruri în inima mea
Înainte de a mă urca în avion,
Am pus o poză care mi-a vindecat inima într-o secundă.
Toată lumea, imaginați-vă această imagine în ochii voștri.

Priveliștea de dinaintea ochilor mei

Președintele Studenților Juku GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!