joi, 5 octombrie 2017

Gackt blog – 1 februarie 2017

Rutina este stilul meu de viață

Mi-am petrecut ziua relaxat astăzi.
M-am antrenat dimineața cu greutatea corpului meu.
Asta fiind spusă, nu se simte greu/tare sau orice altceva.

Astăzi, fără a folosi nici o greutate,
M-am încăpățânat să fac flotări corect.
Ce este important este postura.


După asta,
Am făcut un duș și mi-am schimbat încet hainele,
Ca și cum, așa mă simt astăzi.

Hm, nu e rău.


Pentru mine, indiferent de țara în care sunt, stilul meu rămâne același.
La fel și cu ce port.
La fel și cu stilul meu de viață.

Era o doamnă care mi-a spus asta
”Fie că ești în Japonia sau peste hotare, stilul tău este întotdeauna același, nu?”.

Am întrebat ”de ce?”, și a spus ”Nu ar trebui să porți pantaloni scurți când ești într-o țară caldă?”.
Este adevărat.



Dar asta este ideea cuiva căruia este într-o vacanță.
Dacă stai la hotel, și doar te duci pe plajă sau la cumpărături,
Atunci pantalonii scurți sunt în regulă.

Dar dacă îți trăiești viața în mod normal într-o țară caldă,
Să porți pantalonii scurți duce doar la a fi mușcat de țânțari.
Comparat cu cămășile cu mânecă scurtă,
Să porți cămăși cu mânecă lungă va duce la a fi mușcat mai puțin.
E ceva de bază.

De asemenea, dacă îmi trăiesc viața neglijent, silueta mea se va pierde.
Nu pot lăsa să se întâmple și asta.
Să trăiești o viață relaxată este diferit de a trăi o viață neglijentă.

Pur și simplu trăiesc o viață relaxată.
Mă bucur de timpul meu.

Noaptea am ieșit la cină, ne-am bucurat de bucătăria chinezească la Ritz Carlton.
Bucătăria chinezească aici este destul de faimoasă,
Și meniul lor obișnuit este pur și simplu delicios.


Dar, pentru că este Anul Nou Chinezesc în aceea zi, este un meniu special.

Mm, ce păcat...

După ameaza, servesc și dim sum, care sunt destul de delicioase.

Și această poză.


”Takumi, arăți ca un iubit sau ceva! Dispari, tu!” am spus.
Takumi: ”Este în ordine...!”
Eu: ”Nu este!”

Asta a fost conversația noastră.

După ce am mers acasă, am făcut o partidă de poker cu toată lumea.
Am repetat antrenamentul de turneu iar și iar, și am aplicat-o asupra noastră.

Am jucat 4 runde de poker ”1vs1” cu Takumi, am câștigat de două ori și am pierdut de două ori.
Și tipul acesta a devenit destul de puternic.

Mâna finală la a patra rundă.

Aveam un 7 și un 4, când Takumi a pulsat.
Era evident o pulsare suspicioasă, așadar am presupus că mâna lui era AA sau KK.

Deși oamenii probabil ar spune ”Nu poți câștiga cu 7 și 4!”, dar acestea sunt numerele mele norocoase
Așadar uneori , pot răstuna situația în cele mai neașteptate moduri.

3 de inimă, K de romb și 6 de treflă au apărut pe masă.
Cu asta, eu am nimic, în timp ce Takumi probabil că are o pereche.

Am pulsat cu 500.000, iar Takumi a dat sec.

La următoarea tură, impresionant, a apărut un 5.
În acest punct, am pariat 800.000.
Apoi Takumi a mai pulsat cu 200.000.

M-am prefăcut ca fiind în necaz, și apoi am pariat tot,
Iar Takumi imediat a dat sec.
Așa arăta când s-au dat cărțile pe față.
A mers foarte bine, dacă este să spun așa.


Pot dormi bine noaptea asta,
Continui să ascult noua mea melodie pe repeat în timp ce stau în pat.
În sfârșit, TD-ul pentru ”Tsumi no Keisho” este terminat.
Ultimile retușuri vor fi făcute la noapte...a fost o zi bună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!