marți, 3 octombrie 2017

Gackt blog – 20 ianuarie 2017

O experiență semnificativă și rezultat. Și reflectare...

Pe lângă obținerea unei experiențe cu adevărat semnificative
În această rundă a Turneului Asian de Poker 2017 din Manila,
Am reușit să produc și rezultate stabile.

Privind în urmă la graba noastră când am părăsit hotelul în această dimineață,
Mi-am amintit de punctele mele de reflecție în mașină.


Oricum, mi-am găsit un bun hobby.

Am putut să-mi fac mulți prieteni, și să simt entuziasmul și tensiunea astfel.


Chiar și la vârsta mea, nu au fost multe momente când am simțit o asemenea tensiune.

Nu este doar despre a privi oponenții, sau a-mi găsi ritmul,
Trebui să mă gândesc la diverse detalii mici de timp iar și iar.

Și totul pus împreună este legat de rezultatul câștigului.



Este exact ca viața...

Profundă...

Ei atunci, ar trebui să mă întorc la lucru așa cum trebuie.
Am să dau ce am mai bun.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!