sâmbătă, 7 octombrie 2017

Gackt blog – 5 februarie 2017

Chiar dacă sunt somnoros, nu pot dormi. Asta e dificil...

Când m-am trezit, era amează.
Am făcut un antrenament ușor în cameră,
Apoi am savurat niște ceai în holul hotelului.

Am terminat câteva întâlniri.
Și la sfârșit ar fi trebuit să mă întâlnesc cu secretara mea dar
Mersul ei era ciudat.
E puțin îngrijorător.
Aparent, și-a rupt spatele în timpul antrenamentului de la o fractură de stres.
Purtând un corset,
A venit până la hotel, dar mersul ei pare dureros.

Să ai parte de o fractură de stres doar pentru a-ți antena corpul
Înseamnă să îți pui prioritățile greșit...
Cu cât am înaintat în vârstă,
Am simțit că în loc să te antrenezi la sală o dată pe săptămână,
Să îți construiești antrenamentul silitor în fiecare zi
Are mai mult sens.

După ce întâlnirea s-a terminat,
Am mers direct la cină,
Și apoi m-am îndreptat spre aeroport.
De data aceasta, stau în Japonia doar pentru o zi.

În timp ce mergeam pe culoarul din Narita,
Condus de staff-ul aeroportului
Am simțit iar oboseala din care corpul meu încă nu s-a recuperat.

”Mă voi odihni bine când mă întorc...”


Asta a fost ceea ce am gândit dar,
Abia am putut dormi în avion
Și am stat treaz tot drumul.

Într-o clipită,
Am sosit la aeroportul din KL.
Cum era de așteptat, nu era nimeni în jur din moment ce era 4 dimineața.



Am mers singur prin aeroportul gol
Și apoi am luat un moment de odihnă într-o cafenea.
Și astfel, m-am întors acasă.

M-am gândit să dorm, dar
Pentru că este duminică,
Încă se sărbătorea Anul Nou Chinezesc afară
Cu sunete de artificii.



Nu am putut dormi deloc.
Partenerul meu de afaceri a venit să mă viziteze.
Am vorbit împreună destul de mult timp înainte de a pleca.

Mi-am schimbat hainele.
Deși sunt somnoros, nu pot dormi.
Simt că plutesc.



Presupun că mă voi simți așa cu siguranță toată ziua.
Voi merge afară să respir ceva aer curat.
Poate voi putea să-mi schimb ritmul.

Prietenii mei mă așteaptă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!