vineri, 13 octombrie 2017

Gackt blog – 18 februarie 2017

Cum era de așteptat de la Kyoto. Este ”Hannari”

Mi-am terminat antrenamentul de dimineață
Și am plecat la 9.
Apoi am trecut printr-un număr de întâlniri la companie,
Și am vorbit atât de mult că mă doare capul...

Asta a continuat până seara
Și apoi, pentru prima dată după mult timp,
Am sosit la stația trenului-glonț.



Neașteptat, nu sunt multe persoane în Shinagawa.
Am urcat în tren fără aglomerație.


În timp ce am vorbit cu Takumi
Am sosit în Kyoto într-o clipită.


Este prima dată după mult timp când vizitez Kyoto,
Și este extrem de frig.

Stația Kyoto este plină cu oameni.
Sincer, interiorul unei stații a fost întotdeauna înfricoșătoare.


Când am trecut prin ieșirea Hachijo, frigul mi-a îmbrățișat corpul.


”FRIG!!”
Am țipat,
Și Nakano-san de la GemCerey, care a venit să mă ia,
A spus
”GACKT!! Asta este considerat cald!”
În timp ce arăta spre mine și râdea de înfriguratul de mine...



Nu, este chiar frig.
Ne-am îndreptat drept spre un restaurant.
Am mâncat în timp ce ne-am afundat în atmosfera din Kyoto după așa mult timp.




Mm, cum era de așteptat, Kyoto este plăcut.

”Hannari”
Este cuvântul care cu siguranță îmi vine în minte.
Este dificil de tradus în alt cuvânt japonez.

Acest cuvânt înseamnă
”Bogăție într-o manieră nepretențioasă
Cu o combinație de eleganță și modestie”

Este dificil de a exprima în cuvinte, dar
Dacă vii în Kyoto , aș vrea să încercați acest sentiment.

Este un cuvânt bun.

Presupun că acest cuvânt poate fi folosit doar pentru a descrie Kyoto.
Ah...Când am mers în Kanazawa,
Acest cuvânt mi-a apărut în minte de asemenea, dar
Chiar și așa, presupun că este Kyoto până la urmă.

Cum era de așteptat de la Kyoto.

Noaptea va fi lungă de acum încolo.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!