sâmbătă, 14 octombrie 2017

Gackt blog – 22 februarie 2017

Timpul distractiv trece într-o clipită...

Mulți din staff se mișcau grăbiți pe hol
Pregătind o înregistrare temporară de dimineață.

Este pentru a pregăti o înregistrare-test pentru un nou program care începe.

În timp ce beau ceai,
Privesc staff-ul cu coada ochiului
Și apoi mă îndrept spre camera de antrenament de acasă.


În această zi,
Dante, un prieten pe care l-am cunoscut printr-o reclamă Softbank,
Mi s-a alăturat și l-am învâțat o grămadă de lucruri.



Când i-am fost prezentat prima dată,
A spus ”Sunt de la Softbank...”
Și i-am mărturisit, că întotdeauna am crezut că era jucător de baseball...
La care el a început să râdă.



Antrenamentul a durat în jur de 4 ore
Pentru prima dată după mult timp, dar
A fost destul de intens chiar dacă nu erau multe persoane în jur,
Și am putut avea o sesiune de antrenament plăcută.




După antrenament,
Am făcut un duș și m-am îndreptat spre pre-filmare.


După ce repetiția s-a terminat,
Am primit explicații de la prietenii mei.



De la început la sfârșit, m-am tot gândit la
Ce fel de mod de a o face ar deveni cel mai interesant.
Încă nu pot spune despre ce este programul, dar
Aș vrea ca să-l așteptați cu nerăbdare.

După filmare,
Am mers la prima adunare la cină.
Este o adunare unde merg să mă întâlnesc cu prietenii pe care nu i-am văzut de mult timp.

Am fost așezați la o masă cu spațiu deschis la local
Și, să fiu așezat la o asemenea masă pentru prima dată după atât de mult timp
A făcut ca experiența să pară altfel.



Mâncarea și conversația au fost plăcute, dar
A trebuit să mă duc la următoarea locație
Unde dansatorii s-au adunat pentru a sărbători o zi de naștere
Așa că am plecat din acel local.

Poate pentru că am apărut
Fără a le spune dansatorilor, au spus

”Nii-san, ce naiba faci? Într-un asemenea loc!!”

Glumind și sunând de parcă aș fi fost nebine-venit.
Din moment ce a trecut ceva timp de când m-am întâlnit cu dansatorii,
Cum era de așteptat, ne-am distrat recuperând cu povești amuzante
Și în cele din urmă, am stat acolo până la 5 dimineața.

Nu ne-a păsat deloc de timp așa că
Atunci când am ieșit afară, nu era nici o singură persoană pe stradă.


Deși cumva se simte un sentiment de singurătate,
Să găsesc Roppongi atât de gol de oameni...

Timpul distractiv trece într-o clipită.
Trebuie să fim recunoscători pentru momentele prețioase pe care le petrecem împreună.
Cu dansatori tonți.

Sunt tipi grozavi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!